Gå til innhold

Trenger turnus dagmamma/barnevakt (OSLO, GRORUD)

Anbefalte innlegg

Både jeg og sambo jobber turnus og hver tredje uke jobber vi samtidig. Trenger derfor noen som kan hente vår lille skatt på 2,3 år i barnehagen og være hjemme sammen med han til en av oss kommer hjem. Enkle arbeidsoppgaver som å lage middag ,rydde og vaske tøy vil være aktuelt. Kan også bli aktuelt med barnevakt på kvelder. Dette kan vi komme tilbake til. Det viktigeste er at du er snill ,leken og morsom og at du passer på gutten vår godt. Du må ha referanser fra tidligere arbeid med barn.

Fortsetter under...

Kan du si litt mer om tid osv.?

Jeg forstår det slik at det er snakk om å hente i barnehagen hver dag hver 3. uke, men når kommer dere hjem?

Og er dere bare interesserte i en som da går hjem til dere med barnet, lager middag og rydder, eller er det aktuelt med en som tar barnet med hjem til seg selv? Hvis dere jobber så lenge at barnet skal legges, skjønner jeg jo at dere vil ha en som går hjem til dere med barnet, men ellers kunne det andre kanskje være et alternativ og lettere å få til? Da kunne jo dere hentet barnet på vei fra jobben.....

Heisann :) Ja vi må nesten ha en som kommer hjem til oss. Jeg slutter ikke før 22.00 og er hjemme tidligst 22.45, samboers arbeidstider varierer så vi trenger en som er veldig fleksibel :) Han kan slutte alt fra 19.00 til 24.00, jobber sikkert natt også endel. Sønnen vår legger seg 19.00

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...