Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Her hei, Lurer på å kalle jenten vår Myrth? Er ikke det vakkert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei! Meget spesielt navn. Ikke min favoritt, men det kan være fordi jeg aldri har hørt det før! Blir litt kort alene, skal dere ha mellomnavn? Hva med Myrthel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 Vi liker bedre Myrth, men lurer på å ha med et mellomnavn. Men usikker på hva som passer til? Har du noen forslag i tilfelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) augustibarn Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg tenkte også på Myrthel med en gang, Myrth er fint, men har ikke hørt noen som heter det. Forslag til Dobbelt navn: Myrth Elisabeth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Myrth er en liten vårherre skjenkt! Til jorden og far og mor! Hun går og gir akt og funderer på sitt! Hun husker såvidt at himlen var blå i fjor! Nydelig sang:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Det første som slo meg er Myrth Elise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
perulia Skrevet 17. desember 2006 #7 Del Skrevet 17. desember 2006 Synes Myrth er vakkert, tenker på enhjørningen av André Bjerke. Er ikke veldig glad i dobbeltnavn, og synes Myrth klarer seg på fint egenhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #8 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg er ikke så begeistret for det. Synes det klinger litt rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 17. desember 2006 #9 Del Skrevet 17. desember 2006 Enig med Yepa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. desember 2006 #10 Del Skrevet 17. desember 2006 Likte det ikke, selv om jeg vanligvis faller for de spesielle navna... Kan være fordi det er sånn vi sier "mørkt" på min dialekt:P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 17. desember 2006 #11 Del Skrevet 17. desember 2006 syns det blir litt stumpt når det ender på en sammentrukket konsonantkombo, sånn som Kurt. Hvis dere har en dialekt der dere uttaler r'en funker det bedre, men da blir det som med karen og Maren,. det uttales veldig annerledes på andre dialekter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #12 Del Skrevet 18. desember 2006 Vi har skarre R:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. desember 2006 #13 Del Skrevet 18. desember 2006 Men er dette et navn, heter det ikke egentlig Myrt(h)e? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #14 Del Skrevet 18. desember 2006 Ja, det er et navn:) Hvis du søker på Myrth på ssb, så ser du at det er 7 kvinner med dette navnet. Så det er jo veldig sjelden, men jeg kjenner det så godt av sangen Myrth, som jeg synes er så vakker. Der er pga den sangen at jeg har falt sånn for dette navnet:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 18. desember 2006 #15 Del Skrevet 18. desember 2006 er ikke myrt en plante? synes det var rart jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2006 #16 Del Skrevet 18. desember 2006 HUFF! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå