SpongeBob Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Sitter og er helt paff, jeg. Snakket akkurat med min ukependlermann, ringte ham for å høre hvordan været blir i morgen (han er fisker og sjekker det alltid) fordi jeg tenkte på å ta med meg to-åringen og dra til byen i helga. Besøke gubben (som ikke kommer seg hjem denne uka, tenkte han hadde lyst til å se oss) og mamma, som har bursdag. I tillegg har den ene nevøen min fødselsdag, så jeg tenkte å ta med gaven hans, og det kunne vært greit å stikke innom et par butikker - det er et par ting jeg gjerne vil ha i huset til jul. For å si det slik, synes det er greiere å ta det denne helga enn neste... Lillejulaften er ikke min favoritt-shoppedag! I alle fall, både mamma og gubben var skikkelig negative og begynte å snakke om hvor slitsom tur det blir for meg osv, at jeg må slappe av nå og ta det med ro - som om en helg hjemme i dårlig vær med en toåring er noen hvilekur? Og da jeg sa noe om det svarte BEGGE noe om at "du er jo så hormonell og vanskelig for tiden". Hæ???? Jeg er i 35. uke og tar meg av guttungen, huset og bikkja alene 6 dager i uka, er i full jobb fremdeles, og syter ekstremt lite! Like greit, kanskje, akkurat nå har jeg ikke det minste lyst til å leke med noen av dem - _der_ skal jeg innrømme litt hormoner, men er jeg virkelig så vrang???
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hvis du uansett må inn til byen enten denne helga eller neste helg, skjønner jeg godt du vil dra denne helga! Mye bedre enn å dra lillejulaften! Det er da ikke noe med å være vrang..
Maisie Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Du høres da slett ikke hormonell ut. Det var jo en hyggelig tanke å besøke mannen din og mammaen din. Skjønner at de tenker på at det kan bli slitsomt for deg, men du har jo sikkert tenkt på det selv på forhånd? Nei, ta deg en bytur hvis du har lyst. Kan være lurt å lage en plan over hva du skal ha og hvor de har det, så det ikke blir så mye gåing.
DiddiDaddi Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Nei og nei Sponge...det fortjente ikke du å få høre! Kan ikke si så mye annet enn at på meg virker du alldeles ikke hormonell og vanskelig! Du jobber fullt og er alene hele uken, og likevel er du alltid i godt humør, støtter og hører på andre og er så koselig å prate med! De har nok bare fått for seg at gravide skal være hormonelle og vanskelige...skjønner godt du ikke vil leke med dem i helgen! Ikke bry deg om dem, dra til byen om det er det du har lyst til du, og vis dem hvem som er vanskelig ) Blir de for hormonelle og vanskelige kan du komme innom meg vettu ) Litt hormoner skal vi ha, men vrang er du ikke! Jeg synes du er tøff og flink! Ser dessuten dårlig ut for det uværet det var snakk om, er jo stille og rolig nå, ta deg en båttur til "storbyen" du! Klem
SpongeBob Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 15. desember 2006 Takk, alle sammen, har roet meg ned nå og ser at jeg faktisk _må_ til byen (med mindre det blåser småstein, da...) eller noe i morgen. Så da får de bare finne seg i meg samme hvor vanskelig jeg er. Stinemor: Du skal få kose deg med kjæresten i helga, man takk for tanken!
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Du får ha god tur til byen imorra da. Selv om sjansen er stor for at det blåser småstein... blåser jo omtrent hele tida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå