Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Noen som vet hvor lang tid de bruker på å gro? Hørt alt fra 2-6 uker jeg. Litt ømt å ta på ennå kanskje. Men kan de bli revet opp om vi har sex for tidlig?
Brillemamma Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 En ukes tid tar det før stingene er borte. Men det betyr ikke at det ikke er vondt å ta på da...
*Lucy* Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Stingene forsvinner som regel etter 1 uke ca....Hvis det ikke føles vondt der nede er det jo bare å ha sex... Jeg har sydd selv....gjør ikke veldig vondt lenger....kjennes litt rart der....og sårt fordi jeg må bruke bind...ikke vant til det...Men tror jeg vil vente med sex til etter 6 ukers kontrollen uansett....selvom sambo maser
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Jeg også sydde. Tok en ca 5 uker før stingene løsnet og forsvant, men de var grodd lenge før det. Var sårt og ømt lenge synes jeg. Men jeg sydde jo noen sting også da... Vi ventet til etter 6 ukers kontroll slik at jeg fikk startet med p-piller. Vil ikke bli gravid igjen slett ennå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå