Gå til innhold

Føde på Bærum i midten av juni?

Anbefalte innlegg

Andre som skal (eller har blitt sendt) dit i juni? Eg fekk svar frå Ullevål i dag at dei har sendt papira mine vidare til Bærum, så det ser ut til at det blir dit eg skal. Har vore ein del inne på heimesida deira, men dei har jo berre ein sånn presentasjon av ein fødsel - og lite generell info om sjukehuset... Jaja, får jo snakke med JM når eg skal dit på UL på nyåret, så då får eg vel all infoen som trengs :)

Fortsetter under...

hei, jeg skal føde på bærum ca. 17 juni(litt usikker termin). Men jeg bor 5 min unna da. Har hørt mye positivt om bærum sykehus og ble selv født der for 23år siden... : ) her er en link til en annen tråd som snakker om bærum sykehus: http://www.barnimagen.com/forum/thread/4700373

Jepp, har lest alt eg har kome over her inne, og har snakka med litt folk inne på DinBaby (det er jo der dei fleste som har født er så...) Folk verkar veldig positive, og eg har jo inga negativ erfaring, så eg trur det skal gå finfint eg!! :) Fekk innkalling til UL i dag, skal 16. januar.

Fekk termin 13. juni av jordmora, men det er akkurat 40 veker då, og eit sv.skap er jo rekna som 40 veker + to dagar, så eg trur det blir rundt 15. Men har eigentleg ikkje peiling, hadde ikkje fast syklus før eg vart gravid. Så det blir spanande på UL!!

Skal på første ul 16.juni, jeg å.. På bærum=) Men jeg tror jeg har termin seinere enn deg...

Har litt dårlig erfaring med det sykehuset generelt, så legen min hadde sendt søknad til ullevål, men jeg har ikke fått beskjed om at søknaden min blei videresendt.. hmmm ??? Tok det lang tid før du fikk svar fra ullevål?? Men selv om jeg har dårlig erfaring med det sykehuset håper jeg det var en enkeltstående hendelse, og det er veldig mange andre som har god erfaring med dem=) Det viktigste for meg er at jeg føler meg trygg når jeg skal føde, og at jeg føler meg trygg på omgivelsene mine.

Det tok litt over to veker før eg fekk svar frå Ullevål, men dei fekk jo søknaden min litt seint fordi JM var så treig med å sende den. Dei mottok søknaden min 5. des og eg fekk svar 13. des... Og det var heilt fullt. Trur det skal holde HARDT å få fødeplass der i juni no altså, men det kan jo hende du er heldig!!

Når har du time til UL då? Eg skal kl 12:30 :)

Så nettopp at jeg har skrevet at jeg skal på ul 16 juni *ha, ha*... Ufokusert???

Jeg skal være der 15.30=) Prata med legen min om brevet fra bærum her om dagen og hun skulle sende på nytt til ullevål... hun syntes det var litt merkelig at jeg fikk brev fra bærum, siden hverken jeg eller henne har tatt kontakt med dem...=S

Men, men... vi får se hva som skjer.. Det årner seg sikkert etterhvert=) Hørte rett etter at jeg hadde søkt at ullevål sender folk til bærum og sånn....=S så jeg blei liksom ikke så overrasket når jeg fikk brev derfra, bare synes det var rart og merkelig...

Annonse

Eg fekk brev frå Ullevål to dagar før eg fekk brev frå Bærum, der stod det at dei hadde vidaresendt papira mine til Bærum. Dersom det er fullt på Ullevål må dei nemleg sende deg vidare til næraste sjukehus (det er dei pålagde til) - så det er sikkert difor du fekk brev frå Bærum. Men rart at du ikkje fekk beskjed frå Ullevål at dei hadde sendt papira dine vidare!

Håper du får kome inn på Ullevål då. Eg håpte ikkje på at eg skulle få føde der sidan eg søkte så seint, var heilt innstilt på at eg kom til å bli sendt vidare til Ahus eller Bærum...

Fødte på Bærum i juni fjor jeg, denne juniungen kommer til verden i Kristiansand.

Var veldig fornøyd med føden der, fikk ei kjempehyggelig jordmor og en snill barnepleier. Var litt værre med barsel da, følte de var sure hele tida( kan og komme av at de sikkert hadde masse å gjøre). Men en helt grei plass å føde på det:)

• 3 uker senere...

Annonse

Det var dumt, sidan du hadde ønska deg Ullevål då - men samstundes er det jo ikkje sikkert du hadde fått føde på Ullevål uansett, ein kan jo framleis bli avvist når ein ringer med rier og baby på veg...

Håper du får ei bra oppleving på Bærum no då, eg trur det kjem til å gå heilt fint!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...