Gå til innhold

Bekkenløsning


en på vei *utklekket:)*

Anbefalte innlegg

Noen som merker plager til dette ennå?

Gått noen dager med disse smertene og de er fryktelig like de jeg hadde når jeg gikk gravid sist.

Fikk bekreftet bekkenløsning da og det kom tidlig,men ikke i uke 8?

Ser for meg lange uker frem til august.

Noen som har lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har så smått begynt å merke litt, og det kan til tider være veldig vondt å stå og gå! er nå i uke 9, og håper egentlig ikke at dette blir verre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! I mitt første svangerskap fikk jeg veldig vondt allerede i uke 8-9, og nå har jeg vondt igjen.. Har hatt litt av og på vondt etter fødselen også, men i noen uker nå har det vært verre. Jeg vet da enda ikke hvor langt jeg er på vei, får sjekket det på mandag. Skal også gi klar beskjed til legen om at jeg allerede har kjempevondt i ryggen/området (det er litt vanskelig å beskrive hvor vondtet sitter).....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, er i uke 11 nå og har hatt bekkenløsning siden uke 9. Da var det så ille at jeg knapt kunne gå, trodde nesten ikke på legen da han sa det var bekkenløsning. Men det er det altså, har startet med fysikalsk behandling og noen hjelpemidler for å avlaste bekkenet: sittepute på jobben (er delvis sykmeldt da) og å sove med en stor pute mellom bena når jeg ligger på siden. Disse tingene har hjulpet veldig, men legen sier at jeg nok må regne med å ha disse plagene tiden ut. Det gjelder imidlertid å begrense dem mest mulig med å gjøre øvelser som jeg har fått av fysioterapeuten, ikke gjøre ting som "trigger" smerte og å bruke de hjelpemidlene som finnes o.s.v.

 

Lykke til - dette er visst ikke helt normalt å få så tidlig, men du er altså ikke alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...