Gå til innhold

Jeg har ikke eggløsning.. sukk

Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min lille spire i uke 13, den ble bare 10 uker. Dette skjedde i Mai 06, og vi har prøvd nesten hver måned siden dette. Har også prøvd å snakke med min lege, for å kunne komme til spesialist, men han har ikke villet hjelpe meg.

Kontaktet så en annen lege, som henviste meg med en gang.

Var hos spesialisten i dag, og hun kunne se mange mode egg som ikke slippes. Jeg fikk også positiv eggløsningstest forrige tirsdag. Sukk..

Det vil da si at jeg ikke har hatt eggløsning denne måneden heller da, siden hun så modne egg der (hun snakket om 3-4 egg på hver side)?

Har tatt blodprøve, men får jo ikke svar før i andre uke i januar, da jeg skal ta blodprøven nå til uken. Så vil det ta 14 dagers tid før jeg får svar.

Hun snakker også om at jeg har for mye melk i brystene mine (Så lenge etter!!!) at det kan forstyrre eggløsningen!

Hva skal jeg finne på nå da, for å ikke gå i kjelleren igjen??

Sukk..

Fortsetter under...

Ingen grunn til å miste motet!

Du vet at du kan bli gravid for det har du blitt før og du vet at du har modne egg.

Nå er du i gang med å få hjelp og svar hos en spesialist. Selv om 2 uker føles veldig lenge akkurat nå, så er det allikevel rett rundt hjørnet.

Håper du kan hygge det med julehøytiden i mellomtiden.

Har selv mistet i uke 18 og regner med at vi begynner å prøve igjen neste år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...