Gå til innhold

Enderlig er Martin født!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter! Martin er født! Lørdag den 09.12. kl 23.09. Det gikk over 23 tima fra fra han meldte ankomst til han var ute, og det var vældig slitsomt... men han e så vannvittig nydelig at det betyr ingenting no!!!!

Han var 4138gr, 51cm lang og h.o var 36 cm... fikk 6 små sting :( men den rette veien i allefall :) Hard og slitsom fødtsel, men flott til tross!

Martin har plagdes med å få til puppinga, men no har æ fått brystskjold og gutten spis og gulpe og rape og blir så mætt så mætt :) Brystskjold e ABSOLUTT å anbefale.. fikk di gratis på barsel .. når æ sa d e like før æ gir opp å amme...

Æ og sambo e heilt oppslukt i lille Martin og d fare førr at vi spis han opp.. hehe.

lykke til dere andre

Klæm fra oss 3

Martin har mørkt "langt" hår og lange øyenvippa.. besteforeldre,tanter og onkler "sloss" om å ha han på fanget.. mens han søv like godt :)

Vi e så lykkelig alle tre! sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snufs, snufs - klarer snart ikke lese om flere fødsler, jeg bare gråter!!

Gratulerer sååå mye med lille sikker helt nydelige Martin!!

Ikke spis ham opp da ;))

Skrevet

gratulerer med gutten deres!! :)

Skrevet

takk ska dokker ha.. og tel dokker som ikkje har født.. ikkje førtvil, æ gikk 4 daga over.. nesten 5 daga over terminen.. og no e han 6 daga gammel allereia.. tida flyr!

klæm

Skrevet

Gratulerer med Martin!!! Kan tenke meg det var verdt det!

Skrevet

gratulere så masse med lille martin :D

Skrevet

Gratulere så mye med gutten. Flott navn..

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Martin!!!

Skrevet

Hehe, han høres god ut - gratulerer!

Skrevet

Åh, gleder meg jeg også nå:) Gratulerer så masse med gutten og kos dere i tiden framover!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...