Gå til innhold

ENDELIG! Men en eller to?

Anbefalte innlegg

HURRA! I dag har jeg for første gang i mitt liv fått en god nyhet om at jeg er gravid! Endelig, etter en runde ivf og en runde icsi! Fikk satt inn to flotte egg 1.12 og testet positivt på Haukeland i dag 15.12. De mente derimot på KK at j mest sannsynlig "bare" hadde ett egg for hcg var på 245. De mente det hadde vært høyere hvis det var to festede egg. Noen andre som har testet pos denne uken? Noen med erfaring ved to egg?

Jeg er uansett super glad om det er ett eller to egg!

Ønsker masse lykke til alle andre rugere her inne.

Klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7473077-endelig-men-en-eller-to/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen:-) Nå når j endelig har litt babystøv sender j videre til alle dere som ikke klarte det denne runden. Det må jo snart være deres tur!!! J ønsker lykke til.

Er det sant at din hcg var så lav også var det tvillinger likevel? Jøss. Tusen takk for svar. Det hadde jo vært supert om j også hadde to. Venter i spenning til UL 5.januar.

Klemmer til alle

Først vil jeg gratulere deg så mye.

Jeg fikk selv satt inn to egg den 14. oktober og testet positivt 21 dager etterpå. Da hadde jeg en hcg på over 1500. Jeg har undersøkt med flere leger om hcg og tvillinger og det svaret jeg fikk var at det er helt umulig. Noen har lav hcg med tvillinger andre høy, selv er jeg nå gravid med en.

Annonse

Å så spennende Susanna:-)

Men har du vært gjennom ivf siden du er usikker på om det er en eller to? eller er det kanskje natur-metoden og at det finnes tvillinger i familien?

Jeg er bare nysjerrig. Ønsker deg også en flott jul-koz deg med magen din.

klemmer

Hei igjen!

Om det er sant, ja!!! I det minste var det det da jeg var på ul i uke 6 og 8. Fikk helt sjokk, jeg, for med den hcg'en tenkte jeg ikke tanken engang. Jeg har en datter fra før (IVF) og da hadde jeg 580!!!! Da forsvant den ene tvillingen tidlig, så da vi var på ul uke 8, var den allerede nesten borte.

Var hos jordmor på torsdag (14.) og hun mente bestemt at der var to, selv om vi kun hørte en hjertelyd. Det er jo veldig tidlig, vet jeg, så jeg mista ikke troa av den grunn. Skal på ul nå på torsdag, så da får vi se!!

Det er hvertfall veldig spennende, dette. Lykke til uansett hvor mange det måtte være. Vi er veldig heldige!

Gratulerer. Du får komme tilbake med resultatet når du vet det!

Klem

Hei igjen!

Vi har hatt 4 forsøk på Medicus i Trondheim (1 IVF + 3 fryseforsøk), ble ikke gravid på noen der.

Så dro vi til Falun i Sverige, og der ble jeg gravid på 1. forsøk! :)))))))))

(med langtidsodling; de setter tilbake eggene etter 5 dager)

Jeg fikk tilbake 2 flotte egg. :)))))))

Så det var ikke natur-metoden, nei.......

Jeg er sååååå glad!

Kos deg i jula!

Vi snakkes!

Klem fra en glad og kvalm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...