Gå til innhold

Når høres hjertelyden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kommer nettopp fra min 1. legetime, og vi hørte ingen hjertelyd :o( Er 9+5 idag, og legen min sa det var tidlig.

Noen av dere her på 2. tri som hadde samme erfaring?

Er noe hormonell og engstlig nå, selv om jeg ikke har blødd eller noe sånt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er uvanlig.. vi hørte den i uke 11, men prøvde heller ikke før det. legen sa dan at det var tidlig, så jeg ikke måtte bli redd om jeg ikke hørte noe :-)

Så deter sikkert bra, så lenge ikke noe annet er galt!

Skrevet

Er vanlig å høre foster lyd fra uke 11.(tidligst) Jeg er nå 26 uker, men var hos gyn da jeg var 6 uker på vei og da ble det tatt en innvendig ul for å finne fosterlyd. Men om du ikke har fått det tilbudet, er det sannsynligvis ikke mer enn et par uker til du kan høre fosterlyd for første gang. Men da er det også meget tidlig og det er ikke alltid de finner den like lett, fosteret er jo ikke så stor som en oliven ennå en gang, så hjerte er som et knappenålshode. Lykke til

Skrevet

Å, tusen takk jenter, bra dere svarer så fort! Da kan helgen begynne :o)

Skrevet

Legen sa til meg at han kom ikke til å lytte etter den før tidligst uke 15..

Men jeg overtalte han til å prøve i uke 11 fordi jeg hadde hatt kraftige magekramper og var litt bekymret..

Han fant den i uke 11,men han var overrasket over at han klarte det så tidlig.

Så uke 9 er kanskje litt tidlig...

Er nok ingen grunn til bekymring..

Neste gang hører du den nok;o)

Skrevet

Jeg skulle høre på hjertelyd i uke 12/13, men vi fant den ikke. Jeg hadde nettopp vært på UL og sett at alt var bra + at jeg kjente bevegelser og. Hørte hjertelyden først gang denne uka (slutten av uke 14) og den var så fin så:) Trenger ikke bekymre deg..Kan godt ta flere uker før du hører den, hvis babyen ligger gjemt bak noe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...