2.gangsmor til LilleSkatt Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Hei. Hatt en del energi de siste ukene, etetr at kvalmen ga seg(i uke 24?Er nå i uke 27) Greia er nå at jeg er helt skutt, har bare lyst til å sove, null energi, sånn plutselig. Flere som har det sånn? Vabnig å bli trøttere i uke 27/rundt denne tiden, tro?
candymams Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hei, jeg er i uke 26 og har ikke mye energi for tida jeg heller. Begynner å bli tungt å være gravid og en del smerter. Nå er det jo ikke en årstid fyllt med sol lys og energi vi er i heller akkkurat nå i disse dager, så vinter tiden kan jo også ha noe med formen vår å gjøre. Jeg orker mindre og mindre for tida og henger mye her på nette, redder en del av mine dager, litt flaut, men sant he he:-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Hei hei! Er nå uke 26+5 og har null energi igjen. I dag har jeg sovet 1 time 3 ganger og føler at jeg må legge meg ned over alt, bare for å få sove litt til. Nå har jeg da fått påvist en jernmangel som jeg ikke klarer å få gjort noe med. Tilskuddet jeg tar virker ikke og det er det inget annet heller som har! Må si at jeg ikke gleder meg særlig til jul lengre da jeg ikke får gjort noe annet enn å sovne over alt! Tror jeg går å legger meg litt igjen! Zzzzzzzzzzzzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå