Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 madrassen lufter jeg godt på verandaen, Vasker dere : overmadrassen sengekanten/ sprinkelbeskytteren ammemadrassen før bruk? tenkte å lege flanelslaken under hodet til barnet i ammemadrassen, hva gjør dere?
Leola Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Vi bruker opp igjen det meste fra 1 mann. Madrassen har jeg lufta ute i noen dager. Overmadrass(tynn), sengekant og dyner har jeg vaska i maskin. Sengekanten for hånd. Bruker putetrekket evt flanellslaken under hodet på babyen. Hva er ammemadrass?
Maisie Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Lillemor, har du vasket sengekanten både i maskin og for hånd? Eller er det en skrivefeil? Lurte litt på hva jeg skulle gjøre med min, nemlig.
Leola Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Sorry, skrivefeil:) kun vasket den for hånd. Den er så stor at jeg hadde ikke fått den i maskina. Tror ikke den tåler det heller. Så jeg vaska den i badekaret med milo.
Maisie Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Ah ok, mistenkte det var skrivefeil. Står på min at den kan vaskes på 60 grader, og at den er i bomull. Har dere andre vasket den for hånd eller i maskin? Er det nødvendig å vaske den?
Leola Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Visst det står 60 grader så kan den nok helt sikkert vaskes i maskin:) Men om den er ny hadde ikke jeg vaska den.Er jo ikke noe som babyen ligger på eller noe sånt.
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 #8 Skrevet 15. desember 2006 Jeg vasket sengekanten/sprinkelbeskytteren i maskin. Var ikke helt sikker på om det var nødvendig å vaske den, men gjorde det likevel jeg... Overmadrassen kommer jeg ikke til å vaske. Har jo laken over, så babyen er jo aldri i kontakt med den. Samme med madrassen og dyna. Dyna skal jeg lufte litt ute.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. desember 2006 #9 Skrevet 15. desember 2006 har vasket dyner, pute, overmadrassen, sengekanten/sprinkelbeskytteren, ammemadrassen (tror jeg legger et frottelaken i bunn på den), sengehimlen, vognposen, osv. stort alt som er vaskbart har jeg vasket untatt gardinene. Men det er sikkert ikke livsviktig akkurat.
Mrs. Bouquet Skrevet 15. desember 2006 #10 Skrevet 15. desember 2006 informasjon om ammemadrass finner du på www.dry.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå