Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

(Vi) Jeg har vært hos time til spesialist for lenge siden, for å se om alt var i orden, og hun kunne se endel modne egg som ikke kunne komme seg løs. Det såg ut som om jeg ikke hadde eggløsning. Hun tok endel prøver og jeg tok også prøver uken før forventet menstruasjon. Tenkte ikke mer over dette, og skrev ingenting om det.. siden dette kun var "kjekt å vite" undersøkelse.. men svaret min kjære søte samboer fikk i går var ikke så oppløftende.

Det viser seg at jeg ikke får eggløsning av egenhånd, og er nødt å begynne på hormonbehandling. Legen min er sykmeldt frem til 15. Januar, og det var også umulig å få time før 9. Januar med en annen. :-(

Hun (samboer) hadde ikke bestilt noen ting (fly overnatting) til denne omgangen, og var kjempe lei seg for at hun ikke hadde fått sagt noe.

Jeg er ikke sur eller noen ting fordi hun ikke sa noe, for hun tok ikke nyheten lett.. og hun kviet seg VELDIG til å si noe.(Ikke noe fy fy takk!)

Men da får vi heller snakkes neste måned.. sukk..

Lykke til alle sammen, Planlegger og Vimssa!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Angelina! Så leit da, skjønner at det kjennes fryktelig lenge å vente til 15.januar når dere sikkert var klare NÅ! Men ikke gi opp pga det med hormonbehandling da, for det er jo maaange som blir gravide på den måten også, kona til kona f.eks er jo foreldre til en liten tass nå, og hun gikk på hormonbehandling for å få eggløsning!

Håper det blir deres tur i januar!

Trøsteklem fra planlegger!

Skrevet

Hei Angelina. Det var jo leit å høre. Det er skikkelig kjipt å måtte vente når man er SÅ klar til å bli gravid! Men enig med planlegger. Ikke gi opp håpet. Vi fikk beskjed i sommer at det var bare å glemme å bli gravid uten ivf, pga endometriose og tett eggleder. Men en laproskopi motbeviste dette. Nå er alt åpent og fint, og vi håper så veldig det ble full klaff i går!

Heldigvis finnes det hjelpemidler for kroppen, slik at når dere bare får begynt på hormoner, skal du se det ordner seg! Slapp av og kos dere i julen. Og masse lykke til videre! Tenker masse på dere. Klem fra Vimssa og dama

Skrevet

Huff, så kjedelig.

Det er virkelig en tøff prossess dette å bli gravid.

Jeg føler at man får det ene slaget etter den andre.

Men, det er viktig å huske at det til slutt klaffer for de fleste.

Vi må altså holde både motet og håpet oppe.

Til sommeren sitter vi kanskje alle sammen med store deilige mager :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...