:-) augustibarn Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Min mormors navn var Alva og nå ser jeg at dette navnet blir brukt igjen. Hadde vært gøy å bruke det hvis det blir en jente, men mannen min er litt usikker. Hva synes dere? Andre forslag vi har tenkt på er Isabell eller Josefine. Har en Isak fra førr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Liker Alva kjempegodt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #3 Del Skrevet 15. desember 2006 Jeg synes Alva er et nydelig navn! Så når dere til og med har en å kalle opp etter, så hadde jeg ikke vært i tvil! Det er jo kjempefint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Kjempefint! Tror det blir mer og mer poppis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Alva er nydelig... passer fint med Isak også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammamor =) Skrevet 15. desember 2006 #6 Del Skrevet 15. desember 2006 Vakkert! Hadde ikke vært i tvil om jeg var deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #7 Del Skrevet 16. desember 2006 Alva er kanskje verdens fineste navn, men kommer ikke til å bruke det selv pga litt for mange nye Alvaer for tiden. Men når det er oppkalling for deres del, så hadde jeg gått for det! Josefine er også stilig, Isabell er i mine ører et "jålenavn" - sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #8 Del Skrevet 16. desember 2006 Veldig pent. Alma er også fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2006 #9 Del Skrevet 17. desember 2006 Jeg liker ikke dette navnet, synes det er pretensiøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anaina Skrevet 17. desember 2006 #10 Del Skrevet 17. desember 2006 Isak og Alva, nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå