anni ke n - med ny baby Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt disse? Og hva ca prisen er? Og erfaringer? Er det smart å ha?
anni ke n - med ny baby Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2006 Jeg mener sånn til å ha kaffekopp eller flasker i, som man fester på vogna
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=993&products_id=2968 er på salg nå, litt stor og ikke veldig pen, men jeg bruker den hver dag, til drikkeflaske, mob, lommebok...
JENTE06 / GUTT09 Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har kjøpt min på kaffebrenneriet. Helt genial! Bruker den hele tiden :-D Passer til alle vogner. Kjøpte først en pakke med masse stæsj til vogna (koppholder, posekroker etc...) på babyshop, men den passet ikke til vogna mi. Typisk! 400,- rett ut av vinduet. Så forresten en slags koppholder på alexi.no under lagersalg. Den kan sikkert funke den også :-) Veldig billig i hvert fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå