Gå til innhold

Tisselaken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor får man kjøpt sånn tisselaken? Hørte snakk om at man kan kjøpe metervis, stemmer det? Tenker først og fremst for å ha i egen seng i tilfelle vannet skulle gå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyutstyrsforretninger selger, men det er sånne ferdige tilpasset babysengen.

Men butikker som princess, sikkert kid interiøs, jysk og slikt selger metervis.

Ellers selger også ikea.

Skrevet

Har bare sett sånne strekklaken-tisselaken på Princess og Kid, jeg. Og det passer ikke akkurat i senga mi. Så jeg tenkte på Ikea også. Er de veldig knitrete? Ikke noe særlig verken for meg eller babyen at det knitrer i senga når vi rører på oss.

Skrevet

Har du spurt på princess da?

Princess på strømmen storsenter har tisselaken i metervare, det vet jeg helt sikkert. Men du må spørre de som jobber der, for de må klippe det til for deg. Er på rull, så ikke lett å se etter det selv..

Skrevet

Hvis det er på rull, så har de kanskje hatt det på de Princessbutikkene jeg har vært på uten at jeg har sett det. Har ikke vært på Strømmen Storsenter, og har ingen planer om å dra dit i nærmeste framtid. Kanskje Vinterbro eller Ski Storsenter.

Skrevet

De tisselaken-bitene jeg har tror jeg er fra ikea. Det er frotte med gummibelegg under, så de blir både "vanntette" og gode og mye å ligge på. Jeg har klippet til en bit som passer akkurat under det mest utsatte området av kroppen min, hehe :) Orker ikke å ha over hele senga. Har lagt det under lakenet mitt, og det ligger forbausende godt fast av seg selv.

Skrevet

De fra Kid er helt greie, er 70cm x 100cm, jeg har bare lagt det under lakenet i senga. helt greit å ligge på, ikke knitrete i det hele tatt.

Skrevet

Jeg har drymadrass til nurket, så det blir ikke tisselakenbruk her, men kjøpte et på Cubus til å ha i bakhånd. Det kostet under 100kr og var altfor stort for sprinkelsengen. Det "nye" nå, er å kjøpe tisselaken som "puster", så det ikke skal bli så klamt for babyen. Vet ikke hvor de selger det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...