Gå til innhold

Bytter nick jeg;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn så dere vet det liksom! Ha ei god helg, jenter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vittig nå ler jeg her

syns du hadde et knall tøfft nick jeg

Skrevet

nei, synes du skal fortsette med pult på tjukka jeg.. synes det var et knaltøfft nick., og om noen ikke tåler det synes jeg synd på de.. da er man blitt ganske tørr og firkanta.. pule er digg.. og er man gravid er man pult på tjukka.. så sant man ikke er så uheldig å måtte ha kunstig befruktning da.. nei, skift tilbake til det gamle.

hilsen en som og er pult på tjukka!

Skrevet

Syntes det hørtes MYE bedre ut jeg da...

Er det ikke bare 14 åringer som snakker om pule da???

hehe, ikke vet jeg ;)

Skrevet

nei, jeg er 23 jeg.. og jeg kan godt finne på å forstyrre gubben når han jobber hjemme med spørsmålet.. "skal vi pule litt eller?!!" han sier som regel ja...:P haha. pule er vel ikke noe verre enn noe annet.. altså elske er jo vakkert.. men må alt være vakkert hele tida da? nei pule er vel greit det vel,... man trenger vel ikke og ta fjortispuleversonen "fy faen assa,, jeg pula deeeeen fiiiine fyrn i helga assa liksom!! "

nei, detta var en teit diskusjon! ja til bredt ordforåd!!! :P

noen som kan noen andre ord for "å ha sex"

Skrevet

nei, få tilbake det gamle!!!

For meg høres 'elsket' skikkelig fjollete ut. Hvem er det som sier at 'meg og typen min elsket i går' (eller noe sånt)

Pult på tjukka, det er det du er.. Jeg bruker ordet selv om jeg ikke er fjortis.....

Skrevet

ja.. enig med du nov77!!! :D

Skrevet

nov: hehe,ja.. viss mannen min hadde komt å sagt "skal vi elske?", tror jeg att det ikke hadde blitt noe av... ikke akkurat turn on.

Skrevet

syns oxo det var kult...syns du skal ha det du hadde først jeg, men hvordan skifter man egentlig nick???

Skrevet

syns det var kult det du hadde jeg, men hvordan skifter du egentlig nick????

Skrevet

Du går inn på "din egen side" så "brukerinformasjon" el noe sånn..

Og der kan du endre nicket ditt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...