Gjest Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Jeg har vært super elendig på å spise fisk i svangerskapet. I gjennomsnittet har jeg vel spist fisk 1 gang i måneden, og dette er inkludert fiskekaker.. Jeg er ikke noe flink til å lage fiskemat. Men jeg tar Omega3 kosttilskudd!
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Vi spiser veldig lite fisk. Jeg er generelt sett lite glad i fisk også, dessverre. Derfor tar jeg også omega3 nå under svangerskapet.
kromis Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Er egentlig veldig glad i fisk, men etter at jeg ble gravid har jeg fått avsmak på fiskesmak. Klarer det bare ikke! Tar derfor omega3 tillskudd, men det er ikke hver dag jeg husker på det...
Ylva og Mathilde Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Klarte ikke spise fisk før i 8. måned, men nå spiser jeg til gjengjeld makrell i tomat eller sild hvertfall 2 dager i uken. Har tatt mye høykonsentrert tilskudd av essensielle fettsyrer gjennom svangerskapet på grunn av dette.
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Hadde litt dilla på fisk da jeg ble gravid...spiste fisk nesten hver dag. Så nå har jeg både gått litt lei fisk (trappet ned til 1-2 ganger i uka) samt at jeg må passe på å få i meg rødt kjøtt og sånt pga jernlageret mitt...
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 1 gang i uken ca.. prøver å bli flinkere.. Så tar jeg omega 3, de dagene jeg husker det...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. desember 2006 #8 Skrevet 16. desember 2006 Uff, det blir alt for skjelden. Jeg er ikke like flink til å lage fisk som kjøtt, og jeg synes ikke det er like godt heller. Så jeg tar Omega 3, må nesten det da. Litt dårlig samvittighet, må blir flinkere til å lage fisk etter at babyen har kommet :-/
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 16. desember 2006 #9 Skrevet 16. desember 2006 1 gang i uka, fast fiskedag hver tirsdag. Begynte med det i høst engang... Ikke fersk fisk alltid da, men FIndus og sånn liksom. Teller osm fisk det vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå