Gå til innhold

Poos, Poos :=)

AwholeNewWorld

Anbefalte innlegg

Hei på deg!

Bare en liten hilsen fra oss :=)

Dere får kose dere masse på Plutti,Plutti,Plott ikveld. Håper virkelig vi kan ta en dag snart å treffes. Er så utrolig lenge siden og jeg har kjempelyst til å hilse på samboer`n og Vilde igjen!

Vi skal bare ta en rolig kveld på kino. Jeg har antydninger til bekkenløsning, så formen er ikke helt på topp for å si det sånn. Jeg er så heldig å få mange plager, jeg :=) Holder fortsatt humøret og motet oppe, så jeg skal ikke klage!

Paserte 9 uker igår! Det går sakte men sikkert fremover her! Hvordan går det med deg da? Funnet noen bh`er som passer? Hihi! Jeg har heldigvis ikke hatt samme problemet. Jeg har funnet et par på Babyshop, som var kjempegode, så har jeg handlet et par på Lindex. Prøv der!

Uansett, kos dere i helgen og ring meg eller meld eller skriv her om du ser du har en dag ledig så kjører jeg ut til deg. Kan gjerne ta med meg mannen også!

Kosmos fra oss :=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7472151-poos-poos/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, Linn!

Jeg svarte på innlegget ditt i går, trodde det hade kommet m jeg--- Det var noe krøll på siden her i gårkveld...

Vel, vi hadde det veldig kos på puttipluttipott. Kjempefint stykke:)

Så kjipt hvis du får bekkenløsning. Det høres ikke godt ut.. Kjenner at noe er rart i bekkenet jeg også, spesielt når jeg er på jobb og hvis jeg sitter mye...men det er vel vanlig å kjenne noe. H ar ikke smerter:)

Jeg og Espen har vært på julegaveshopping i dag...hele baksetet på bilen var stappa m presanger..det nærmest ryker av bankkortet...det tar jo helt av!

Er i fin form fortsatt, jeg..begynner i min 12 uke til mandag..nærmer meg det første "målet" :) Værre med bh'er.. er sååå kjedelig å prøve dem i butikken, så jeg venter litt til...

Begynner du å bli ferdig med gaver, da? Du har kanskje ikke orket så mye sånt?

Gleder meg masse til å treffe deg igjen, Linn! Skal si fra så fort det lar seg gjøre, så kan du/dere komme en tur til Halden! Vi har mye å snakke om, vi. Ha en god natt:)

Koselosemos fra Poooooos!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7472151-poos-poos/#findComment-7483542
Del på andre sider

Hei Ane!

Plutti, plutti Plott er kjempemorro! Jeg har sett den en del ganger da jeg var mindre, jeg og! Koselig førjulstemning!

Jeg sliter veldig med kroppen om dagen. Prøver å være flink å gå turer etc. Idag har vært mye ute og gått, det går ikke så fort, men det går da fremover! Og det er det viktigste, ikke sant?

Jeg skal til legen nå til uken så får jeg se.

Snart 12 uker på deg! Digg det da :=) Første kneika snart vel overstått! Ser frem til romjulen, da er vi 12. uke også!

Når det gjelder julegaver, så har jeg såvidt begynt.. Hihi! Jeg er kjempetreg om dagen. Som med alt annet, tar julegavene ekstra tid i år, de også :=) Hihi! Skal ut en tur å shoppe noen imorgen, om formen holder. Heldigvis har jeg en mann som er snill og har gjort unna en del fra oss begge til familien og venner etc. Så det hjelper så klart på!

Ja, du må huske på å si ifra en dag du har tid! Tenker så utrolig mye på deg og hvor lenge det er siden sist! Vi kan ta en tur både mann og meg :=)

Hils Espen og ha en fin søndags kveld!

Kosmos!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7472151-poos-poos/#findComment-7491244
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...