Prinsesse Sophia Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Er det skadelig å ta en kopp kaffe nå og da? Er det evt bedre med kaffelatte? Eller skal man holde seg helt unna? Hilsen en som er kaffesugen og bare 5 uker på vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 Et par kopper kaffe om dager skader ikke,bare det ikke blir store mengder koffein:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse Sophia Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 15. desember 2006 Jippi, tusen takk for gledelig nyhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 15. desember 2006 #4 Del Skrevet 15. desember 2006 Hehe....bare hyggelig:) Jeg har lest et sted at en kan drikke maks 2 kopper kaffe og 1 liter cola om dagen. Er jo ikek bra med alt for mye koffein,men litt tåler man:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
milly:) Skrevet 15. desember 2006 #5 Del Skrevet 15. desember 2006 Hei:) det er mange som sier at kaffe ikke er farlig, men jeg tror a det også her finnes individuelle forskjeller... om du reagerer sterkt på koffeinen når du ikke er gravid, vil du(og fosteret el embryoet) sannsynligvis reagere sterkt når du er gravid... venninna mi kan drikke 10 kopper kaffe å kun merke litt ekstra våkenhet, men jeg kan drikke 1 kopp og skjelve i flere timer... hehe pingle..jeg vet... hovedsaken er at du lytter til kroppen din.... for 30år siden var heller ikke røyk sett på som farlig... uten sammenlikning forøvrig... listen to your body! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå