Gå til innhold

WEEEE!!!

Anbefalte innlegg

Lille Ingeborg kom til verden 12/12...:D

Jeg ble satt i gang kl 10 på mandags morgen, og halv ni tirsdags morgen kom hun (såklart den nydeligste i verden) for å hilse på.

Hadde vel 15 timer med rier, og 2 timer med press rier. Hun lå feil vei med ansiktet fant de plutselig ut, så da kom hun liksom ingen vei. De klarte å snu henne med akupunktur, så det gikk kjempefint.

Eneste som kunne ha vært bedre med fødselen var at jeg sleit så med hoftene at jeg måtte sitte/ligge på ryggen i senga hele tiden. Kunne ikke gå, eller ligge på sidene.

De sa når hun kom ut at det var min egen mens termin som stemte (23 november), og at det var bra de satte meg i gang nå, og ikke venta enda lengre. Litt snurt på legene som nekta å høre på meg, men alt er jo bare bra med min lille persille, så kan ikke klage nå.

Bortsett fra det, så tenker jeg tilbake på hele greia, og gjør mer enn gjerne dette en gang til! Noen sier at min fødsel tok lang tid, men jeg syntes det hele gikk overraskende fort! Fikk en paralgin major, og en sovetablett i 1 tiden på natta for å få sovet litt, men fødselen var kommet så langt at det var null effekt der.

Hadde ikke trodd jeg skulle si dette, pga. smertene jeg ventet, men det er det beste jeg noen sinne har gjort.

Rart hvor vanvittig god selvtillit det gir.. Føler meg jo som en superkvinne!!!

Til dere som ennå ikke har født, så er det bare å glede seg:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7471940-weeee/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...