Texas Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Var på UL på mandag, og da ble jeg flyttet fra 11.mai til 22.mai. Er det noen andre som har blitt flyttet så langt? Ellers var alt bare bra med barnet, ville ikke vite kjønnet, men det var en vilter krabat...
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Ja, i sist svangerskap ble jeg flyttet to uker, men endte med å føde et stort barn en uke før UL termin..Så ofte stemmer det med noe midt mellom menstermin og UL termin.. Flott at alt var bra med den lille!
Texas Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Sist gang ble jeg flyttet fra slutten av juli til 5.august, enda kom gulljenta på overtid, så det er jammen ikke godt å vite. Får håpe det blir en gang midt i mellom denne gangen.
Blåttkryss Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Ble flyttet 16 dager jeg!! Fra 10. april til 26 april! Men da er det visst slik at om man går over tiden blir fødselen satt i gang etter en uke, og ikke 14 dager...
A.C.G. Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Jeg ble også flyttet fra 28.april til 7.mai..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå