Gå til innhold

Tasser inn her til dere jeg....


hjertebank m/gutt07&jente09

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

i dag fikk jeg endelig en positiv grav.test!!!! gjett om det var digg å se, etter å ha prøvd i 6pp. Sluttet med pille i februar, så det tok sin tid før det klaffet.

Har også brukt pergotime i 3 pp, så det stemmer nok når man sier at alle gode ting er tre! ;o)))

 

Ha en fortryllende helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen!! så gøy å kunne fortelle til noen om den gleden som bobler inni meg nå.... ;o)

Skal prøve å ikke fortelle familien det ennå, vente til julaften i hvertfall. Men blir ikke lett siden jeg skal på familiejulebord i morgen.

 

Går det bra med deg Maja-mor? vi har savnet det på bligravid-siden, så nå var det godt å endelig komme etter hit.... så godt å vite at pergo har hjulpet noen til å bli gravide, jeg har fortstått at det er mange som ikke klarte det ved hjelp av flere pergokurer. Det var jo skikkelig stress å ta de pillene, jeg ble jo rett og slett smågal. Og samboern ville ikke at jeg skulle ta de noe mer etter denne pp. Så det passet bra at spiren satt nå.....

 

Ha en herlig helg alle sammen!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :-)

 

Jeg hadde jo gitt opp denne jakta på spiren min. Sagt til donor at jeg orker ikke mer og er fornøyd med det barnet jeg har. Hadde jo null tro på at jeg var gravid. Men så jammen...... Så deilig å endelig få en positiv test. Ikke bare en, jeg tok 5 den helgen ;-)

 

Joa, det går bra med meg. Har ikke sagt noe til noen enda for jeg er kanskje litt usikker og redd for reasjonene. Det er jo ingen som har hørt noe om hva jeg driver på med. Men det går nok greit. Får bare komme meg over 3 mnd, så slipper jeg bomben!

 

Formen er grei. Kvalmen ligger der å lurer og jeg er gruuuusomt trøtt, men jeg jobber og koser meg med den deilige sjefen min...hehe...husker at jeg fortalte om han...?

 

Ha en sjarmerende aften ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Maja-mor!

 

Så koselig å høre at alt er bra med deg, og at du koser deg med den kjekke sjefen din. hehe... Jeg husker at du fortalte om han ja. Litt skummelt å jobbe sammen med kjekke karer altså. ;o)

Skjønner godt at du vil vente med å fortelle om graviditeten din, sikker mange som ikke vil forstå din avgjørelse. Men er det familie og venner som er glad i deg og kjenner deg, så vet de vel at det er ingen ting å bekymre seg for. Du har jo masse omsorg å gi den lille babyen, og det er faktisk det viktigste.

 

Har du hatt mye kvalme siden du ble gravid? jeg har ikke hatt noe av det så langt, men jeg har derimot vært utrolig trøtt, slapp og klønete. Mister ting hele tiden og i dag var vi på familiejulebord og jeg klarte selvsagt å tømme ned samboern min med hjemmebrygget øl. hehe... ble litt flau da!

 

Ha en fortsatt herlig kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...