Gå til innhold

trodde det bare skulle bli lettere og lettere jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

bortsett fra de to første ukene... så synes jeg han er vanskeligere å ha med å gjøre nå enn når han var nyfødt... Hs spør om jeg synes jeg forstår han... jeg sier veel ikke alltid lett å vite hva denna krabaten vil... noenganger hører jeg jo at han er sulten eller trøtt..

.mn da han var ca 2 1/2 mnd begynnte han å skru opp volumet på skrikinga si samtidig som at han virker mer sutrete og utilpass...

Så lurer jo på om det er noe som plager han, eller om han bare har blitt flinkere til å si ifra når det er noe... han er jo veldig blid og fornøyd også da, men midt i gopludringa begynner han å skrike og vri seg...

Det har også blitt mye vanskeligere å legge han, og på dagtid MÅ jeg enten gå tur eller trille inne for at han skal sovne, og han hyler som en stukken gris når han ligger i vogna og venter på at mor skal kle på seg... naboene må jo tro jeg prøver å ta livet av han... Men ha ER jo trøtt... sovner som regel fort når jeg går...

Flere som har det sånn, og synes det er litt frustrerende....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også problemer med å høre hva han vil. Han er stort sett veldig grei, og ellers så hjelper det neste alltid med pupp. Problemet er de gangene det ikke funker, for da har jeg ikke flere "våpen". Har jo ikke uviklet noen ettersom det ene jeg har er så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...