Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Lillegutt er 6 mnd, og vi har begynt med maisgrøt. Etter en uke (og kraftig økning i mengde siste dagen) har han blitt så sutrete om natta. Derfor stoppa vi med grøten, men etter 1 dag og 2 netter ser vi lite endring. Har likevel lyst til å prøve litt lengre opphold med maisgrøten. Har prøvd gi han risgrøt, men da vrir han ser unna og hyler. Har prøvd å ha frukt pure i den, prøvd ren fruktpure. Han rir seg bakover og surver/griner. Nå har han begynt sånn med puppen også (som han var så glad i før). Etter 2 sutt begynner han å surve og vrir seg unna. Han er litt tynn i utgangspunktet, så jeg begynner å bli litt bekymet for vekten etter 2 dager på "slankern". Virker som han ikke liker noe lenger, evenuelt har vondt i magen. Noen som har råd? Har vurdert tenner også, men ser ikke noe. Er så vanskelig når de ikke kan snakke!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Men har du ikke malt i grøten da? Det skal ikke mange skjeene med grøt til de får magevondt. Ellers kan du jo prøve med brød. Mange barn som ikke liker grøt noe særlig. Og helt vanlig med grøtnekt i perioder.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Malt i grøten? Er dte vanlig? Aldri hørt om??
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Jeg pleier også ha litt malt i grøten hvis jeg merker at lillemor er plaga med magen,og da blir alt så mye bedre;o)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Trenger ikke malt i grøten hvis ikke bæsjen er hard. Er den det? Ellers er det jo ikke sikkert det er på grunn av grøten at han er sutrete om natten, kan jo være tenner på vei selv om du ikke ser noe. Eller en fase rett og slett, mener å huske min var litt vanskelig i denne alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå