Gå til innhold

Er det puppenekt eller bare en naturlig forandring?

Anbefalte innlegg

I helga var jeg mye borte og min tre mnd gamle gutt var hjemme med pappa og flaske (pumpa mm). Han fikk tre måltider fra flaske på lørdag og to på søndag. Etter dette har han forandra helt måten å spise av puppen på. Før kunne han ligge i en halvtime og spise, spiste rolig, sovna litt innimellom. Nå spiser han 5 minutter på den ene puppen og to-tre på den andre. Virker som han suger mye kraftigere. Så vrir han seg vekk, og vil ikke ha mer. Han raper og bæsjer (ofte) og vil kanskje ha litt til hvis jeg legger han til etter dette.

Han virker veldig fornøyd og glad og aktiv ellers og sover like mye som før. Han hadde vel sagt i fra oftere at han var sulten hvis han ikke fikk nok? Eller? Jeg synes det kjennes ut som om jeg ikke er så sprengt i puppene som før - har jeg for lite og bør pumpe meg innimellom? Er så redd for at den helga med flaske har ødelagt alt...

Veldig takknemlig for tips!!

Fortsetter under...

Det er ikke uvanlig at de blir mer effektive i denne alderen, og hvis han har vært svak i sugingen før, men etter å ha lært fra flasken å få melken fortere, og din pupp er kjapp nok (tydeligvis), så er et slikt måltid helt normalt. Praktisk, da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...