Gå til innhold

Flere som sover dårlig?


Lykkelig løvinne

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har i de tre siste ukene sovet skikkelig dårlig....:-(

Ingen ting som plager eller noe, kvalmen kommer å går i bølger på dagene. Noen som har det likedann?

9+3 og lykkelig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil kanskje ikke si at jeg sover dårlig men noe har skjedd med nattesøvnen de siste ukene.

 

Før jeg ble garvid hadde jeg litt problemer med å sovne, nå sovner jeg som en stein hver kveld.

 

Derimot har jeg begynt å våkne minst en gang pr natt for å tisse (sånn skikkelig mye) og etterpå er det litt vanskelig å sovne igjen. Før graviditeten kunne jeg sove 12 timer i strekk som regel....

 

Så noe har definitivt skjedd. I tillegg er jeg mye mer våken om om morgenen nå:)

 

Har du mulighet til å sove litt på dagtid da Løvinne74? Kjipt å gå rundt med søvnmangel, så håper det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei! Jeg er i dag 6+0 og har definitivt begynt å sove anderledes! Tidligere var jeg typisk B-menneske; sent i seng og håpløs å få opp om morgenen. Nå sover jeg gjerne litt på sofaen før middag, gleder meg til å gå og legge meg og våkner før vekkerklokken om morgenen. En kollega har undret seg over at jeg har begynt å komme tidligere på jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svaret ditt. Må vel bare fortsette å gå litt i "ørska", søvnproblemene går sikkert over snart. Har prøvd å sove litt på dagen, men da blir nettene enda værre.......

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*rekker opp hånda* Sover mye og dårlig, og drømmer HELT merkelig, Så utrolig levende!Kvalmen og faktum at jeg må på do hele tiden gjør jo sitt. det endrer seg helt sikkert etter uke 12 tenker og håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper å høre at vi er flere i samme "bås".

Vi får krysse fingrene å håpe på det magiske i uke tolv.

Klem og riktig god helg!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligger en stund før jeg sovner. Jeg pleide å sovne før hodet traff puta, men slik er det altså ikke nå!

Det er egentlig litt rart ettersom jeg er stup trøtt på dagen, går og gjesper hele tiden på jobb!

 

Venninen min var også slik i begynnelsen, da hadde hun ingen andre palger. Etterhvert fikk hun ikke sove ordentlig fordi hun var så kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...