Gjest Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Heia dere! Siden dette trimesteret er såååå langt, har jeg ventet lenge på denne dagen. Endelig kan jeg si det, bare 20 uker igjen! Kvalmen er borte, bekkenløsningen merkes bare såvidt, og magen har såvidt begynt å synes. Har ikke lagt på meg noe enda, så foreløpig er jeg fornøyd. Har mye å være glad for; det er snart jul, eldstejenta gleder seg masse til å bli storesøster, og mannen min er så omsorgsfull at jeg blir helt varm av å tenke på det. Håper alle dere koser dere masse med graviditeten, og at dere har tid til å kjenne etter de små dunkene i magen. Hadde bare lyst å dele dette med dere.
2blånisser Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Grattis:) Jeg er også halvveis- om 3 dager. Herlig å ha kommet så langt nå. Og at det skjer litt nå og framover.. Tenker på spark man kjenner hver dag. Snart går det sikkert ann å se det utenpå magen også. Har kjente det utenpå magen noen få ganger nå, men går ikke ann å se det riktig enda. Fortsett å kose deg i ruginga:)
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer :-) Jeg er også halveis om tre dager :-)
A.C.G. Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Gratulerer.. Jeg er også halvveis, når har dere termin da? dato jeg har 7.mai. gleder meg, er første for meg, men er fostermor til tvillinger på 3 år. Kjempekjekt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå