Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Ellers så er jeg veldig klar for å ta den ut. Bind i 3 mnd er ikke noe jeg synes veldig om, har ikke hatt en dag uten. Er lei nå kan du si!!!
~mamma~ Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Dette var ikke oppmuntrende, nei. Jeg fikk satt inn hormonspiral på mandag, og i tilleg til blødning har jeg en del menssmerter... Skal det vare i måneder???
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 jeg har også hatt den i 3 mnd og her har jeg kjempe vondt i magen og blør hver dag..så til fredag igjen skal den ut..nå gidder jeg ikke mer..har hørt at det kan blø i opp til 6 mnd,men jeg gidder ikke vente...hehe
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Er nok noen som ikke kan bruke den. Men blødning i 3 mnd skal være normalt, så det kan ennå være håp. Jeg selv blødde hver dag i 6mnd, og 3 uker hver mnd det neste halvåret så min tok jeg ut etter et ganske blodig år ja :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå