En liten mamma Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Noen som har meninger om babysittere her? Har ønsket oss det til jul, men har egentlig ikke tenkt på merke og sånn. Ser at det er veldige prisforskjeller, noen koster 200 og noen koster 1200. Er det noen som vet om det er utført tester på slike? Eller som har selv og vil anbefale en? Takk for hjelp!
6Ymamma Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hei! Jeg kjøpte en nå nylig, Doro heter merket, kostet 499,- på expert. Den vant TV2 testen, å siden jeg som regel er enig i TV2 tester å ser at TV2 testene er bra på andre ting også, så hadde jeg god følelse på denne
rødhette* Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Vi kjøpte topcom 1010 på clas ohlson, kosta vel 398,- på clas ohlson. Her er link til siste testen tv2 hjelper deg hadde: http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelperdeg/tester/husoghjem/utstyr/article625214.ece Den vi kjøpte er samme som tv2 testet der, bare nyere utgave. Har jo ikke fått tatt den i bruk enda, men den kom jo så bra ut av testen av vi valgte å stole på det. Særlig siden den er kommer i forbedra utgave, der man kan velge om man vil bruke batteri eller strøm på både foreldredelen og babydelen.
En liten mamma Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2006 Tusen takk begge to for raske svar! Da kan jeg sende et par tips videre til storebror, som har fått dette juleønsket...
6Ymamma Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Så en dyrere en på Elkjøp..... den lyste stjerner i taket på rommet, litt artig, den hadde mange andre funksjoner også... den kostet over 1000 lappen, litt dyr synes jeg da, men sikkert bra den å=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå