Gå til innhold

Kan man få sovemedisin når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg er desperat her, sovner senere for hver natt som går.. Halv fem ble den i natt. Og så opp halv åtte igjen. Har begynt å få vondt i hodet av å ikke sove. Noen som vet ang sovemedisin? Har aldri tatt det før, men nå vurderer jeg å krype til korset og gå til legen.

Fortsetter under...

Hmmmm kan jeg også få.......

Sovner ikke på kveldene, nettene, men er så trøtt at d verker i hele kroppen. Der er vel kanskje noe naturmedisin som ikke er farlig. Ellers var jeg inne på en side om søvnløshet og det er bare å kutte ned på røyken, kaffen og alkoholen...... Så skulle alt bli bra!

Mest irriterende for meg er sambo som snur ryggen til og sover som en stein..

Siden jeg ikke røyker, drikker kaffe eller drikker alkohol, så sover jeg altså som ett barn da?? Hmmfr. Not!

Blir helt desperat av å ikke få sove!!!!!!!!!! Sover jeg på dagen får jeg iallefall ikke sove om kvelden, så må prøve å holde meg våken. Skal til jordmor idag, så får ta det opp med henne.

Prøv å roe ned tidligere på kvelden, kanskje ta et varmt bad eller en varm dusj, drikk en kopp med noe varmt (gløgg f.eks), ta to paracet og legg deg. Det KAN funke - gjorde det for meg en kveld i hvert fall... og det er en kur som er godkjent av jm ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...