Gå til innhold

Oh my God!!! en skikkelig blå kryss....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble rimelig overrasket når jeg tok en cb -test i dag! hadde aldri verden trodd at jeg skulle få se et blått kryss.... Men jammen kom det ikke et klart kryss frem på testen i dag, etter å ha prøvd i 6 pp. Ble en smule småskjelven da gitt..... hoppet opp i senga til en småtrøtt samboer og fortalte at jeg hadde fått kryss, noe han ikke skjønte bæra av... hehe.... Han våknet litt mer når jeg sa jeg er gravid!! ;o)

Nå har jeg surra innom her på bligravid i et halvt år, så det blir litt trist å forlate dere. Men jeg har bedt storken om å ta en levering hos dere også snart, så da snakkes vi snart på 1.trimester. ;o)

Lykke til alle sammen! og ha en fortryllende og fruktbar jul!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fint!!! Gratulerer i massevis og god tur inn på 1.trim. Vi kommer nok luskende etter én etter én skal du se! :)

Lykke til! :)

Skrevet

Oi, glemte å sende masse babystøv!!!

Okei, her kommer det......

Håper dette holder til dere! Lykke til! ;o)

Skrevet

For en julegave.

Gratulerer masse masse masse, og lykke til!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Lykke til videre, og kos deg masse!!

Nå blir det vel god jul....

Klemmer til deg!!

Skrevet

Gratulerer så mye!!

Håper å følge etter snart..

Suger til meg babystøv!

Skrevet

Gratulerer,så gøy da! :-) Da får du ei ekstra koselig jul!

Tar med meg litt babystøv,selv om vi hviler litt med prøvinga nå,trenger vel egentlig heller syklus-støv etter MA'en,jeg,he-he!

klemmer

Skrevet

Tusen takk alle sammen for hyggelige gratulasjoner! det har ikke helt gått opp for meg ennå.....

Da håper jeg vi snakkes på 1.trimester snart!

Ha en fortryllende jul!

Klem

Skrevet

Gratulerer så masse!! Heldig du...;o).

Håper jeg kommer etter i romjula...

Lykke til videre med svangerskapet.

Klem

Skrevet

Ååååååååååååååååå, så fantastisk!!!!

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!!!!!!!!!

Hurra, hurra, hurra!

Klemz

Skrevet

Gratulerer så mye og lykke til videre!!!=)

Skrevet

gratulerer!!!!!!!!!!!!!!! velkommen etter!!!!!!!!!!!!!!!! jeg testet nemlig positivt igår,har ikke gått opp for meg enda,så jeg skal ta en ny test i morgen el søndag. Skal se at det er mange fra ikm 50 som går over på 1.trimester. Når har du termin,jeg har ca 25 august.

Skrevet

Heisann notteliten!

Takk takk! endelig kan jeg også tilhøre 1.trimester.... selv om jeg liksom bare må innom bligravid siden for å sjekke åssen dert står til der. ;o)

Jeg tok en ny test på lørdag morgen, og der var det like sterke blå streker. Så jepp, jeg er jammen blitt gravid! selv om jeg og samboern har hatt noen dager å summe oss på, så er det faktisk litt uvirkelig. Dette blir det første barnet for oss begge, så det blir store forandringer for oss. Men gjett om vi gleder oss!

Er litt usikker på termin jeg da, for fertilityfriend sier 23.august mens babyverden sier 26.august. Og når jeg meldte meg inn på gullsmokken her så fikk jeg slik svangerskapskalender og gravidometer, og på sistenevnte kan brukes til både å finne el og termin. Så når jeg sjekker med den, sider den 22.august. Hmmm.... man blir litt forvirret da ja! men stoler mest på fertilityfriend siden der vet jeg helt sikkert el utfra temp og diverse som jeg har lagt inn der hver dag.

Lykke til med svangerskapet!!! en skikkelig flott julegave i år...... ;o)

Skrevet

Åh så nydelig førjulsgave!!! Gratulerer masse, masse, masse!!!

Skrevet

sist jeg var gravid, regna legen seg frem til samme termin som babyverden hadde...

Gratulerer masse!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...