~ms_freia~ Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 SLITN?!?!? e så altfor slitn...lite søvn...masse tanka...går liksom aldri over...:/ dt som toppa heile greia e at samboern dro sørover for å dra på julebord idag...ikkje kjæm han heim før mandag heller...:/ bi bare så stressa og urolig æ...veit dt ikkje e bra for den lille....men det kommer automatisk allikevel...:/ sorry måtte bare få dt ut....
☆Pacific sunset☆ Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hvorfor sover du ikke? Kjedelig at kjæresten drar på julebord i så mange dager da - skjønner deg veldig godt der! Min skal på julebord ikveld men kommer heldigvis hjem igjen ikveld og! Ikke stress - prøv å slappe av - nyt at det er helg og sov og kos deg med Tv, blader, en kopp med te, ta et bad/dusj, legg deg på sofaen, spis god mat! Få noen på besøk! Tenk positivt - dette ordner seg. Helgen går nok fort og vips er han hjemme igjen! Klem
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg er også sliten... Har hatt et slit uten like de siste 7 ukene... Denne og forrige helg har jeg hjemmeeksamen, og jobber 13 timer dagen nesten uten pauser. Før det hadde jeg 3 pugge eksamener, så jeg har sittet og lest hvert ledige minutt de siste mnd... I tillegg har jeg en liten gutt på 1 år som krever masse, og sambo jobber masse og pusser opp når han er hjemme... Liten hjelp å få der i gården mao... Og i magen vokser et lite knøtt som tar mammas energi på sin måte! Også har man jo julen da, med alle forbredelsene.... PUH!!!! Ja, det hjalp jammen å få det ut! Lykke til med søvn og kjæreste! Blir nok kos når han kommer hjem til deg igjen!
~ms_freia~ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2006 E av dem som normalt sett sov på magen, men no som æ e 20+6 så e det liksom vanskeli...kan kun ligg på sia i noen min...ryggen kan æ ikkje ligg på pga hælsa:/ men e så slitn i flekkan at æ ikkje får sov...må legg mæ seinast kl 00.00 pga æ ska tidli opp om mårran...nemli 07.15 for å dra på kurs...men står vanligvis opp en time tidligere pga æ må kast opp hver mårra...våkna vanligvis pga dt...UFF...reine klagebrevet dette:p
VinterSol+2 Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 jeg kjenner meg igjen!! Er utrolig sliten etter eksamensstress og julejobbing.. og så er det så mye som skal ordnes før jul for vi reiser vekk hele jula. Og når vi kommer tilbake topper det hele seg med at mannen min er nødt til å reise til skottland og bo der en periode! Kommer til å se han litt sånn innimellom da, frem til påske! Det blir tungt-- har ikke lappen selv, bor i en liten by der jeg ikke kjenner noen og ikke trives spesielt bra, i et tungvindt hus med mye trapper.. alene.. Langt til familie og venner, og mye skolearbeid og jobbing som må gjøres! *huff* tar på kreftene å bare tenke framover! Men det skal vel gå. med litt planlegging skal alt ordne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå