Gå til innhold

Har dere gåstol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere gåstol til barna deres? Er dere for eller imot? Jeg har det til tulla mi,og hun elsker den,da hun kommer seg dit hun vil...men helsesøstra liker det ikke fullt så godt...

Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi fikk spr. om vi ville låne en. Takket nei. Jeg personlig er i mot det, men for de som vil bruke det får jo gjøre det.

Har en på barselgruppa som begynte med det, hun angrer som bare det. Babyen hennes vil kun opp i den gåstolen. Han vil ikke ligge på gulvet i det hele tatt, er grining helt til han kommer opp i den stolen.

Skrevet

Mener ikke noe særlig om den eller andre hjelpemidler som "alle" er i mot. Alt med måte er mitt motto, for helt ærlig tror jeg ikke det er skadelig å la en baby bruke verken gåstol eller hoppehuske noen minutter om dagen...

Skrevet

Jeg har kjøpt en til sønnen min. Han får bare sitte i den korte perioder, men han elsker det :)

Hs var skeptisk fordi hun mente at de lærer feil gå-teknikk,de lærer visst å gå på tærne... Men min gutt går helt fint,han..(Når man holder hendene hans,da..)

Skrevet

Jeg har ikke gåstol, og kommer vel ikke til å skaffe det heller. Tror ikke det er noe særlig egentlig. Barnet må få følge sin egen utvikling å lære seg å gå ordentlig. Men det er vel ikke noe poeng i å ta den fra henne nå når hun allerede har en og liker den så godt. Det må være opp til deg.

Skrevet

Nei, etter ¨å ha snakket med fysio om gåstol vil jeg ikke ha det.

Skrevet

JEg er i mot. kjøpet gåbil :P

Skrevet

Elsket og hatet!!!! ikke bra for barna, de blir "gående" på tærne, og det er ikke bra....heller ikke disse hoppe huskene er bra. Snakket m fysio. om det i går....Barna elsker det,men overhodet ikke nødvendig for et barn...de finner andre måter å komme seg frem på. Sterkt imot!!!!

Skrevet

Hadde gåstol til eldstejenta mi og ho elsket det. Snakket med både hs og fysio om det, de mener det ikke er bra for barna, men jeg gjorde det allikevel. Ho har ikke tatt noe skade av det og er snart tre år. Begynte å gå selv da ho var 10 mnd. Har en liten gutt på 8 uker og kommer til å bruke det på han også hvis han liker den like godt søm storesøster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...