Gå til innhold

FAEN heller.......Ikke denne gangen heller...

Anbefalte innlegg

Tusen takk til dere alle jenter. Er bare fantastisk å vite at jeg har dere. Det hjelper meg til å komme videre. Kan jo ikke skuffe dere og grave meg ned for å si det sånn. Vi må kjempe for våre ønsker, og det er det vi skal nå. Vi har kost oss alle tre i helgen, jeg har jo en fantastisk mann og en fantastisk datter. "Jeg skal trøste deg mamma", sa hun da jeg fortalte at det ikke ble noe denne gangen.....søt da.

Snøfilla:Jeg skal gå inn på falun sine sider nå. (og også maigaard som ble nevnt). Det er ikke aktuelt med adopsjon for oss. Ting hadde kanskje vært annerledes om vi ikke hadde hatt barn fra før. Men det er en veldig lang prosess og vi er ikke klare for det. Hadde jeg visst fra starten at denne prosessen vi er i nå hadde vært så lang,tror jeg ikke at vi hadde tatt steget. Men det er jo noe av det som er fint, en vet ikke hva som skjer og hvor lang tid. Hadde jo aldri trodd at alt dette skulle skje...... Tenk om vi bare trener et forsøk til....tenker vel sånn for hvert forsøk.... Vet det er mange som er lykkelige som adoptivforeldre, men jeg tør rett og slett ikke. Blir egentlig for langt å skrive om dette her uansett. Men takk for innspill:o) Er jo veldig spent på hva som skjer videre med dere og håper bare at du blir gravid vennen. Er sikker på at eggene dine er fine jeg, hihi. En dag er det vår tur, og 2007 skal være babyåret!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skal ringe Ciconia på mandag og er spent på hva de sier. Er jo urettferdig at de skal regne det som et forsøk....men sånn er det bare. Men en kommer ingen vei om en ikke prøver, det har jeg lært. Så jeg skal sjekke uansett.

anonimo:o) : Vi har allerede fått en del penger i førjulsgave...... Gikk til forrige forsøk....

Stor klem til dere alle.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...