Gå til innhold

FAEN heller.......Ikke denne gangen heller...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og svaret på hcg var neg. Nå er jeg bare så trist og lei og synes dette er jævlig urettferdig. Jeg banner og gråter om hverandre her. Dette er så vondt jenter. Og tanken på at dette var siste forsøket gjør det bare vondere...... Vet jo at jeg kommer meg opp igjen, men blir nok vanskeligere enn sist. Nå er det ikke bare å starte med et nytt forsøk igjen... Orker ikke Ciconia nå... nå har vi vært der så mange ganger, at jeg vil et annet sted. Så nå må vi undersøke det...og nye penger..... ÅÅÅÅ hvorfor skal alt skje med meg????? At vi nå har hatt 5 forsøk..... Dette er bare rett og slett urettferdig....snufs....snufs.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

neeeeeei... det skulle jo gå så bra for dere nå...

absolutt urettferdig... men ikke gi opp... kontakt et nytt sted.....

ta vare på deg selv i dag, og la alt komme ut...

mange trøsteklemzer fra

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Dette var veldig triste nyheter Brumm :-(

Livet er jaggu meg ikke rettferdig synes jeg.... Håper du klarer å komme deg ovenpå og får en fin jul i alle fall.

Jeg er veldig fornøyd med personalet på Omnia dersom dere finner ut at dere ønsker noen forsøk i norgen.

Sender deg en megastor trøsteklæm jeg

KLÆM

Skrevet

Neeeeeiiiii!

Dette her var kjempetrist å lese. Hadde så store håp om at det skulle være din tur nå!

Jeg har jo opplevd det samme nå nylig, så jeg skjønner hvordan du har det nå. Det var mitt andre forsøk, så jeg har fortsatt ett igjen. Kan forestille meg hvordan det må være å vite at det er siste forsøk.

Jeg håper virkelig at dere finner noen som kan hjelpe dere til å nå deres mål om å få et barn! Det unner jeg deg virkelig!

Mange store trøsteklemmer fra

Skrevet

Dette var dårlige nyheter....

Vet hvordan du har det,vennen!!!

*tar godt tak rundt deg og gir deg en trøste klemmmmmmmmmmm*

Livet føles urettferdig noen ganger,men IKKE GI OPP!!!!!!!!!!!!!

Ta deg tid til å sørge,så er det opp igjen!

LYKKE TIL!

KLem

Skrevet

*Gråte på skulderen*.......... *Trøste!!!*

Dette var IKKE det jeg håpte å lese om i dag....sukk - for en urettferdig verden dette er!!!

Det som skal sies er nok sagt her inne, vet at ingenting kan trøste... det er kun tiden som kan lege litt, før man skal i gang igjen. For jeg er helt sikker på at dere ikke kommer til å gi dere med dette.

Men nå er det tid for å hyle ut...gråt og forbann verden - det har du god grunn til!

Men når du overmannes av oppgitthet, så husk at inni deg bor en sterk jente som har en ukuelig vilje og et stå-på mot som er utrolig sterkt!!

Jeg så at du hadde skrevet til meg på mail. Ikke vet jeg hva som har skjedd, jeg så at jeg var pålogget, men jeg har ikke vært pålogget i dag... (vært på jobb...) Men jeg håper å "snakke" mer med deg på msn en dag....Nå er gutten til sambo her og dataen blir nok litt okkupert. Vi skal på julebord i kveld og juleverksted i morgen så jeg blir ikke noe mer på mail nå.....

Vil bare klemme deg og si at du ikke må gi opp. Dere belønnes til slutt - det vet jeg. Men nå er det tid for å sørge.......

Sender deg er stoooooooor trøsteklemmmmmm vennen :o)

Skrevet

Hei vennen.. uff dette er bare helt forjævlig!!!!!!!!!!! LIVET SUGER!!

Du fortjener ikke dette, du skal være lykkelig du jenta mi.. du er et menneske som alltid er der for alle andre og du fortjener noe godt tilbake..

Snakker med deg på telefon når du har fått slappet litt av og kommet deg til hektene igjen.. hils Brumm mannen og gi han en god varm klem fra oss...

Skrevet

Så trist dette var!

Håper det lykkes for dere etter hvert!

Kanskje nettopp et nytt sted vil være det som skal til for dere?

(Langtidsodling skal visst være bra.)

Ikke gi opp!!

Klem

Skrevet

Dette var trist, Brumm..

Det hadde du ikke fortjent. Men ang. det å skifte klinikk, tror jeg kan være en god idè! Jeg gjorde jo det etter 3 forsøk på Medicus, og da lyktes jeg på 1.forsøk på ny klinikk. Tror det handler litt om vår motivasjon, jeg! Trøsteklem...

Skrevet

Dette var skikkelig leit, Brumm. Du har virkelig fortjent bedre. Det har alle som sliter og kaver med dette. JEg synes du er fantastisk sterk og modig, og jeg håper du kommer deg ovenpå igjen raskt. Prøv å kose dere i jula, tenk på noe annet (jeg vet det er forferdelig vanskelig), og vurder hva dere vil gjøre fremover. Har dere vurdert ideen om å søke om adopsjon mens dere jobber med saken her????

Jeg kjenner ikke deg og din historie, men har du prøvd det offentlige? Jeg har vært veldig fornøyd med Rikshospitalet, og det er tross alt billigere....

Lykke, lykke til. Gråt og hyl og klandre hele verden hvis du føler deg bedre av det. Jeg vet hvilket nyttårsønsker jeg har for neste år!!! Det er så innmari mange som skal få det til i løpet av 2007, og du kan være en av dem!

Trøstekos og en god klem

Skrevet

Faen skvette Brum, dette er ikke rettferdig i det hele tatt. Det var ikke dette som skulle skje nå!

Jeg føler så med deg, kunne ønske det var noe jeg kunne gjøre for at det skal bli bedre for deg, men vet at det ikke er det.

Jeg sender deg masse tanker, og håper at du snart klarer å se løsninger og å komme deg opp igjen. Kos deg med barnet ditt og lev videre med håpet om at en dag blir det din tur - for det blir det!...

Masse trøste klemmer fra

Skrevet

Føler med deg! Det er forbanna trist!

mange trøstebamsseklemmer fra

Skrevet

Føler med deg og tenker på deg. Gråt ut og prøv å kom sterkere tilbake. Skjønner at det ikke er lett å tenke på veien videre nå. Ta vare på deg selv sammen med din kjære.

Stor trøsteklem

Skrevet

Dette var virkelig leit Brumm...

Håper du klarer å karre deg på bena igjen...

Så ufattelig urettferdig verden er.

Trøsteklem fra meg.

Skrevet

Velkommen i deppeklubben Brumm.

Selv om ingen av oss ville vært her.

Skjønner at det er vondt med 5 forsøk !

At det skal være så utrolig vanskelig å få disse babyene på plass, det fatter jeg ikke. Det er urettferdig og uforståelig.

Noen ganger ( som ver vår førstefødte) går det på første forsøk. Men så skjer det noe. Og plutselig er det komplett UMULIG. Ikke naturmetoden, ikke ivf, ikke fryseforsøk med gode egg. Enig med deg AARRRRRRG !

Enig med damen over at det er OK på Omnia. Ellers så er jeg blitt facinert av denne langtidsodlingen i Falun..

Håper noe av svartsinnet har lagt seg så dere kan tenke på noe annet også i jula.

Føler med deg.

Klem

Skrevet

Tusen tusen takk skal dere ha alle sammen. ja jeg har bannet og svertet,tutet på biler når jeg har kjørt,skjelt ut. Men hjelper ikke å tute mer i trafikken fant jeg ut...... Alt er egentlig bare utrolig urettferdig. Det er vel det ordet som dekker det meste....sinnsykt urettferdig..... Men jeg har virkelig en familie og venner som støtter meg og hjelper meg videre. Og selvfølgelig DERE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Noen trenger lengre pauser etter noe sånt, men jeg trenger et nytt forsøk å se frem til. Må si at jeg ikke skjønner hvor jeg tar disse kreftene fra. Men en kan ikke bli sittende å vente. For en ting er klart, storken kommer ikke akkurat flygende med en baby her..... Her må det jobbes........Og å kunne se fremover er viktig:o) Orker ikke å vente på et nytt forsøk noe lenge... Orker ikke at dette prosjektet skal vare så leenge,vil gjerne bli ferdig. Og en blir sterkere for gang og det er lettere å reise seg igjen. Den første gangen var værst....

Skal snakke med legen i Danmark på mandag og høre evt hva det koster for et nytt forsøk. Ble litt surr med de forsøkene. Hadde først 2 avbrutte. Så hadde jeg et forsøk hvor jeg ikke ble gravid,2 forsøket ble ikke egget befruktet. Men i DK regner de det som et forsøk.... De prøvde å befrukte egget mitt med mikroinseminasjon, noe de ikke hadde rådført oss med først..... Regningen på 4000kr kom(koster det i tillegg). Vi skulle selvfølgelig se bort i fra regningen. Men egget ble ikke befruktet og vi trodde forsøket da ble avbrutt,ingen sa noen ting. Så når vi nå skulle ha 3 forsøket, ønsket vi ikke å reise til DK for bare 1 egg, siden det var siste forsøk. Men legen sa vi kunne komme ned og om egget ikke ble befruktet, kunne vi regne det som et avbrutt forsøk og betale 4000kr(koster for å avbryte) og så ville vi ha et forsøk igjen. Om egget ble befruktet, ville det være siste forsøk. Men da mener jeg vi burde fått det tilbudet tidligere! Etter det 2 forsøket hvor egget ikke ble befruktet, burde vi fått tilbud om å betale 4000kr og regne det som avbrutt, da ville vi jo hatt 2 forsøk igjen.... Men legen mente at siden vi slapp å betale for mikroinseminasjon og at vi ikke betalte noe på de to første forsøkene som ble avbrutt FØR egguttak, gikk ikke dette.... Blir kanskje litt innviklet dette.... Men jeg skal ringe på mandag og høre litt. Ellers så finner vi en annen klinikk.

Tenkte å sjekke i Køben. Ringte volvat idag og. Men i Norge har jeg for høy bmi, så derfor vi har valgt DK.

Her er et dikt jeg fikk av mamma idag:

Å RISIKERE

"Å LE ER Å RISIKERE Å BLI TATT FOR Å VÆRE DUM.

Å GRÅTE ER Å RISIKERE Å BLI OPPFATTET SOM SENTIMENTAL.

Å KOMME EN ANNEN I MØTE ER Å RISIKERE Å BLI INVOLVERT.

Å VISE FØLELSER ER Å RISIKERE Å BLOTTLEGGE SITT EGENTLIGE JEG.

Å GI UTTRUKK FOR SINE IDEER,SINE DRØMMER, ER Å RISIKERE Å TAPE ANSIKT.

Å GI KJÆRLIGHET ER Å RISIKERE Å IKKE FÅ IGJEN.

Å LEVE ER Å RISIKERE Å DØ.

Å HÅPE ER Å RISIKERE FORTVILELSE.

MEN DU MÅ RISIKERE NOE, FOR DEN STØRSTE FAREN ER Å IKKE RISIKERE.

DEN PERSON SOM IKKE RISIKERER,GJØR INGEN TING,HAR INGEN TING,ER INGEN TING.

HAN KAN KANSKJE UNNGÅ LIDELSE OG SORG,MEN HAN KAN SLETT IKKE FORANDRE SEG.FØLE,VOKSE,ELSKE-LEVE.

LENKET TIL SINE HOLDNINGER ER HAN EN SLAVE,HAN HAR FORSPILT FRIHETEN.

BARE EN PERSON SOM RISIKERER ER FRI."

-Hugh Prather

Syntes dette var veldig fint:o)

Klemmer

Skrevet

Hei brumm.....

Så flott at du får ut aggresjonen.............dette er bare så ufattelig urettferdig:( Hyl og skrik alt du orker!! Når du er ferdig er det bare å begynne å samle styke igjen. Dette skal gå bra!!! Det virker på meg som om at du allerede er godt igang:) Her må vi tenke positivt. Blir spennende å høre på mandag, hva som blir bestemt. Men håper dere får komme igang så raskt som du vil:)

Kjempefint dikt........så koselig av mammaen din:)

Stoor klem fa meg.........

Skrevet

Hei vennen... Har tenkt så mye på deg i dag *klemmepå*

Vært veldig bekymret for deg ettersom jeg ikke hørte noe mer fra deg, men ville heller ikke mase.

Vit at jeg er her hvis du trenger meg... Du klarer dette, og til slutt skal det gå bra for alle jentene her inne...inkludert deg!!!

Forrige dagen snakket du jo så ivrig om hva du skulle gjøre hvis forsøket ble mislykket - nå er det på tide å hente fram de tankene!

Kos deg masse med jenta di i helgen, gjør det du føler for, samle tankene og kreftene, oxo finner du ut av veien etterhvert som du går :o)

Masse trøstebekymretklemmepåklemmer fra

Skrevet

Uff....:( Trist å lese.....:(

Håper det går bra med deg!

En kjempe-trøsteklem fra

Skrevet

Så utrolig leit Brumm! hadde virkelig håpet på at det skulle gå denne gangen. Jeg har følgt med deg hele høsten, ikke skrevet så mye for jeg ventet på å beg med icsi. Hadde liksom så lite å komme med.

Men ikke gi opp, plutselig så sitter den neste gang. men det er sikkert ikke lett å holde motet oppe. Sender deg varme trøsteklemmer og håper du finner styrke til å prøve igjen. Hva med Maigaard, har hørt så mye fint om de.??

Masse lykke til! Vi er her for deg!

Stor varm juleklem fra

Skrevet

det var trist brumm,føler virkelig med deg.

livet er urettferdig ...

klem til deg

Skrevet

Det er viktig å fø ut følelsene, så bare fyr løst du...det hjelper:)

Er det ikke typisk at noen må streve så voldsomt med å få en unge, mens andre får det til med en gang....er ikke rettferig nei!!!

Håper der går bedre med deg, og at du allikevel får en fin jul

Trøsteklem til deg:)

Skrevet

hei.

ville bare sende deg en stoooooor trøsteklem.

Håper dere ikke gir opp, og at deres største ønske snart blir oppfylt.

klem klem

Skrevet

Så urettferdig dette er :o(

Trist at dere måtte oppleve dette igjen! Jeg føler virkelig med dere.

Tror kanskje det kan være godt for dere å bytte klinikk, slik at dere kan bli sett på med nye øyne. Kan dere ikke ønske dere penger til jul - for å bruke dem på ass. befruktning?

Skrevet

Kjære Brumm!

Har ikke vært her på noen dager, og håpet å lese at småblødningenen dine hadde avtatt og at testen var positiv, men den gang ei... Føler med deg og håper du finner styrke og krefter til nye forsøk ved ny klinikk. Liker ikke at Ciconia teller det som et forsøk når du ikke fikk satt inn egg og skjønner godt at du har behov for å prate med dem.

Kanskje Falun er et alternativ? Da går det jo faktisk an å kjøre fra Oslo, og da blir ikke reisa like dyr som til Dk. I tillegg kan eggene langtidsodles der, og jeg mener at de ikke regner det som gjennomført forsøk så lenge det ikke er innsetting. Hjemmesiden er www.ivffalun.se, så du kan jo sende dem en mail og høre hva de sier. Ellers så er det vel ikke sikkert at Omnia eller Volvat er like strenge på bmi-grensa som de offentlige klinikkene?

For å ha flere alternativer i hodet har vi så vidt begynt å prate om adopsjon. Vet ikke om det er noe alternativ for dere, men vi finner trøst i å vite at det faktiks er mulig å få barn på den måten - for barnløshet er ikke noe vi orker å leve med et helt liv.

Mange tanker og stooooor klem til deg fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...