MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Auuuuuu.... vanlig lypsyl funker dårlig ama
Flyme Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Samme her! Var noen her inne som mente at det var for at jeg hadde for lite væske i kroppen. Drikker vann som fan, men det funker dårlig! Ender bare opp med å springe på do annet hvert minutt:-)
☆Pacific sunset☆ Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Johoo! Prøv leppeKREM, får det i parfymerier og noen apotek Og har du prøvd å skrubbe de med peeling for å få av døde hudceller? Du kan også legge fuktighetsmaske på dem hvis det er så ille. Og bruk kremen (eller leppepomaden) hele tiden selvom du har noe der fra før! (Gått hudpleieskolen så dette er pensum hahahha!)
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Har hørt at de vanlige som lypsyl ol inneholder parafin, og det gjør at leppene blir egentlig skikkelig uttørret til slutt, blir bare avhengig av de. Noen blistex og nivea inneholder ikke dette, og leppene blir mye bedre.. Kanskje det hjelper å bytte?
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Eg også, skikkeleg tørr på overleppa. Brukar "Blistex Intensive Moisturiser" (kjøpt i England, men dei har den sikkert her óg! Også brukar eg mentholatum.. Kanskje du kan prøve sånn krem som dei sel på apoteket mot forkjølelsessår? Uansett er dei behjelpelege med råd om kva du kan smøre på!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Har du sjekket jernlagrene dine samt B12??? Jeg har også skikkelig tørre lepper + et munnsår i munnviken som ikke vil gro. Har prøvd alt uten hjelp. Legen min på sykehuset sa at det kom av jern og B12 mangel.......... og det stemmer at jeg har ganske tomme lagre!
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Eight hour cream fra Elisabeth arden er desidert det beste på markedet. Drikk også mye vann, leppene tørker ut når du ikke fyller på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå