Gjest Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Skrev et innlegg her i går om at gutten min har vært så mye våken på natta den siste uken. I natt var alt nesten helt tilbake til det normale igjen. Han sovnet kl. 19 og våknet igjen kl. 09. Ikke fikk han mat i natt. Han våknet kanskje 5 ganger for å få smokk men det var det hele. Ikke noen våkenperioder på 2 og 3 timer.......såååååå deilig. Håper det fortsetter : )
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Så deilig da,håper det fortsetter:) Bank i bordet.....det har vært greit her i natt også. Han sovnet kl 19 og våknet ikke før 05....ga han ei melkeflaske (dumt,men nå gjør jeg alt for egen nattesøvn) da sovnet han igjen og kl 08 måtte jeg vekke han.
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Godt det ble en bedre natt på deg også : ) Ble helt overrasket når klokka var 09 og han ikke hadde vært mye våken i natt....håper det fortsetter for oss begge : )
Bare jeg er meg :o) Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Ja tvi tvi: Det som er kjipt er at jeg må vekke han for å kjøre 6 åringen på skolen. Og de siste dagene har ikke det vært lett,hehe. Men nå er det snart juleferie og da blir det litt roligere om morran:)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Så bra da Hjelper når man får hentet seg inn litt igjen! De er ikke lett å bli klok på! Man tror man har en rutine, også plutselig blir alt snudd opp ned! Man har stadig noe å bryne seg på...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå