Mathoka Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 I samme flaske altså? Er litt vanskelig å pumpe (håndmelker, har aldri fått til den pumpingen), og blir derfor ikke like mye mm som lillegutt trenger...eller er det da like greit å bare gi mme og kaste mm (må melke ut litt pga spreng)...
Mathoka Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 15. desember 2006 skulle selvfølgelig stå blande i overskriften...
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg gjorde det når jeg hadde mm. Blandet det sammen med mme.
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Jeg hadde kanskje gitt mm først og så mme i annen flaske, av frykt for at det skulle smake rart når det er blanda. Men tror ikke det er noe i veien for det, sånn ernæringsmessig..
Mamsen86 Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Jeg fikk beskjed om at det skulle jeg ikke gjøre.. Men ammet først - å ga flaske etterpå, jeg da..
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Barnepleier gjorde det med min melk på barsel! Så skal nok være greit det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå