ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Skal jobbe i 5 uker mens pappaen har perm fra siste uka i januar. Sånn som det er nå så ammer jeg hver 3.-4.time på dagtid i tillegg til at hun får fast føde. Om natta/morgenen ammer jeg i 4-5-tiden. Har masse melk. Har bedt om ammefri, men har ikke fått ordentlig svar ennå. Blir borte 10 timer hver dag jeg er på jobb (pga reisevei), så det er jo mange timer... Lurer på om det funker med nattamming og jobbing..?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Her nattammer jeg og jobber samtidig,d går helt fint! noen dager er det tyngre enn andre dager,spørs hvor mye jenta mi er oppe om natten,men som regel er hun våken i 4 tiden og i 6-7 tiden! ammer ca hver 4 time på dagen. Problemet her er at hun ikke liker MME,så mens jeg er på jobb så drikker hun fint lite! her i huset er det kun pupp som duger! jeg har 2 timer ammefri, så jeg slutter 2 timer før på jobb hver dag! husk at det har du også krav på!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Godt å høre at det ikke er en "umulig" situasjon! Går nok bedre når man tenker på at det ikke skal være sånn så lenge Jepp, vet jeg har krav på ammefri- håper ikke det byr på for mye problemer. Men er jo bare nødt til å ha det- ellers kommer puppene til å være harde som stein :-o Takk for svar!
simbax Skrevet 16. desember 2006 #4 Skrevet 16. desember 2006 Veit du hvor lenge man har krav på ammefri? Er det til barnet er 1 år? Hvor mange timer per dag?
Rut Bram Skrevet 16. desember 2006 #5 Skrevet 16. desember 2006 man har rett til to timers ammefri hver dag, så lenge man ammer. ikke noe begrensning på alder, men de fleste gir seg vel når de er 1 år.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2006 #6 Skrevet 16. desember 2006 Kan ikke pappan gi flaske på natten da? Det ville jeg gjort, det er jo han som da er i permisjon og som har "jobben" med å ta seg av den lille...
Gjest Skrevet 16. desember 2006 #7 Skrevet 16. desember 2006 vi har vel rett på ammefri 2 timer hver dag så lenge vi ammer, men jeg tror at rettet en uten penger. Altså at vi blir trukket to timer i lønn hver dag, hvis vi ikke har en snill sjef.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå