Gå til innhold

Fikk ut 5 egg i går..

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørnen Collargol

OG ALLE ER BEFRUKTET!!!!!!!!!!!!!!

Så i morgen kl 11 skal vi ha innsett :-)

Hun som ringte fra Omnia sa at vi skal få tilbake 1 egg, men jeg sa at vi ønsket 2. Fortalte at jeg hadde fått 2 på Ullevål så hun noterte det og så skulle jeg snakke med legen i morgen fikk jeg beskjed om.

Nå må det bare gå bra!

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7470147-fikk-ut-5-egg-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så moro... det var kjempebra.. dere kan vel selv velge om dere vil sette tilbake ett el to egg? de kan selvfølgelig komme med råd men det er vel dere som til sist bestemmer...

Masse lykke til i morgen.. da blir du ruger i jula.. herlig..

Annonse

JIPPPIIIII:)

Så bra da!!Tenker du er lettet nå. Nå er alt det veste over, så det kommer nok til å gå kjempfint videre:)

Håper du får viljen din, og får satt inn 2 egg. Er det en grunn for at du vil ha inn 2?Vil dere ha tvillinger??

Jeg har skrevet hvordan det gikk med meg på en anne link:)

Klem

Så spennende :o)

Håper de har delt seg optimalt til å morgen, så du også kan få noen på frys. Vet de er strenge på å sette inn 2 egg dersom man er under 35 år, men det er vanlig å sette inn 2 dersom de ikke har delt seg optimalt (Riksen).

Skal krysse fingrer for at dette skal gå bra!

Gjest Bjørnen Collargol

Hei jenter!!!!

Nå er jeg ruger på 2 flotte egg som legen og bioingeniøren sa :-)

Vi fikk det som vi ville og de 2 beste eggene er på plass!

Grunnen til at jeg ønsket 2 egg er fordi jeg føler det er større sjansje for at det kommer en graviditet ut av dette. Vi sier ikke nei takk til tvillinger heller vi :-)

Fikk jo 2 egg på Ullevål den gangen også uten at noen av de festet seg, men denne gangen SKAL det gå bra!

Tusen takk for alle lykkeønskninger fra dere kjempeherlige jenter her inne :-)

KLÆM

Tenk at du er ruger..tiden har gått så fort!!Så flott at du fikk satt inn to egg, dette må jo bare gå veien for dere!!!!

Om du vet hvor store eggposene skal være når de skal tas ut??

Fikk dere noen på frys og da??

Go helg til deg:)

klem

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Vi fikk 2 på frys også... Ikke like god kvalitet på de, men vi har i alle fall disse i bakhånd :-)

Ang eggposene så er jeg ikke sikker, men mener å ha hørt rundt 18... Vet faktisk ikke hvor store mine var nå jeg...

God helg til deg også :-)

Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dette er gulleggene og dette skal gå kjempe bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Av oss som var på Broker, var vi jo to som testet negativt denne uken...så da burde du teste pos!!!!!!!!!!!!

Masse masse lykke til!!!!!!!!!!!!!

Klem

Gjest Bjørnen Collargol

Satser på at du har rett Brumm :-)

Det er bare å smøre seg med tålmodighet fremover nå. Har blitt sykmeldet tom julaften og skal da først på jobb igjen første juledag... Kjenner det er deilig å tenke på at jeg skal få være litt i ro akkurat nå, har jo vært så sliten så...

Ellers så har jeg vondt i rompa etter sprøyta, ehhh.... og litt øm der nede, men det går over ;-)

Takk for lykkeønskninger og så skal jeg holde dere oppdatert fremover!

KLÆM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...