Gå til innhold

uvitende irriterende helsstasjonspersonell

Anbefalte innlegg

ringte for å høre om stripping hos jm jeg går til

jm var ikke på jobb, men hun som tok tlf hadde ingen anelse om hva stripping var en gang og trodde jeg måtte ringe sykehuset for å høre hva som er vanlig...å kyss meg i r¤¤va (sorry litt sint i dag...også). hun syntes også at jeg skulle ta det opp med fastlegen min???!!!! er det mulig...arrrrrg

Jeg forklarte henne at det var vanlig at jm på helsestasjoner sjekket modning og evt strippet, men jeg visste ikke om akkurat min jm gjorde det..da lærte hun noe i dag også.

uansett var det selvsagt fullt booka før jul på helsestasjonen og jeg får ikke fler timer med jm sannsynligvis...men hun skulle be henne ringe meg mandag

irriterende når hun uvitende skal liksom hjelpe meg med noe jeg vet mer om enn henne...og snakke til meg som jeg ikke har peiling når jeg faktisk har mer informasjon om temaet enn henne

åå

skal jeg spørre om de vil sjekke modning/strippe meg på sykehuset nå da eller?...

Fortsetter under...

å herregud... går det an å ha så uvitende folk jobbe på helsestasjon? :o

jeg fikk heldigvis satt opp alle timene jeg måtte trenge (1 hver uke fram til uke 41) for en liten stund siden, nettop fordi JM regna med at det kommer til å bli vanskelig å få spontantime rundt jul...

håper jeg slipper de 2 siste timene som er er satt opp... en dag på overtid og den andre som er er 6 dager på overtid, hrrrr.... men men... skal ikke klage enda jeg.. selv om alt er klar her og jeg vil ha den forbaska ungen UT, hehe... fortsatt 11 dager til UL termin...

Bra det ikke bare var jeg som overreagerte..men at dere syntes hun var bak mål også...! :S

Snakket nettop med føden..de hadde ikke tid til å strippe meg før fredagen..

Og ble ikke så mye klokere.. Hun sa - ja vi pleier sette i gang akkurat to uker etter termin - om det er plass på føden

...Men vi ser også ann barnet..

??? Så altså - umulig å vite...kunne ta med baggen.

MEN det hun oså sa var at de ikke tok hensyn til at det var jul - at det bare kom an på barnet - men da tror jeg ikke alle er av samme mening der oppe...for MANGE uttrykker at det er vanlig at de ikke ønsker så mange planlagte fødsler rundt helligdagene...

Men jeg venter gjerne med å bli satt i gang i og med at jeg håper det vil starte naturlig..(tror nemlig at det kan skje par dager etter fullgåtte42uker..iom at det er i slekta..)

vente vente vente

Æsjda Tette - såteit !

Håper ikke det er jeg som har gjort at de ikke har tid til deg....jeg har bedt om hjemmebesøk på mandag pga de utrolig vonde puppene mine (griner hver gang jeg skal amme, nå må jeg gi mme på flaske annenhvert måltid for å skåne de littegrann til mandag)

Det kommer en veldig søt helsesøster som heter Kari hjem til oss og skal hjelpe meg med teknikken til veslemann.

Spennende om du blir satt igang neste fredag da !

Da rekker du ikke hjem til jul, men da er det nok sikkert ganske stille på sykehuset iallefall.

Annonse

Uff høres ikke deilig ut...håper de kan hjelpe deg! Det er ikke noe gøy å måtte gi flaske, men da får de hvile litt og så går det forhåpntligvis bedre med karis hjelp ;)

Jeg er ikke bekymret over være på sykehuset julaften, men vil så veldig gjerne ikke bli satt i gang kunstig...men må jeg så må jeg...er vel bare noe je må godta...kommer til å trygle om et par dager utsettelse, da..men får se om de går m på den...hehe

Hva med akupunktur-damen din da, kan ikke hun hjelpe deg med noen magiske nåler, tro ?

Jeg fikk aku av jordmor på ABC da jeg sist gikk over tiden - de nålene satt fart på en helt annen måte enn modningsaku`en jeg hadde fått i flere uker.

Hun satte vel andre steder kanskje.

En runde med slike nåler, en stor og saftig biffmiddag med et glass rødvin (jada, de kikket rart på meg på Big Horn den kvelden, but who cares..) og så hjem i sengehalmen - neste natt kom riene !

Sist jeg var på sykehuset nevnte jeg det med stripping for jordmor. Ikke at jeg vil bli strippet, men vi snakket litt om det. Hun fortalte at det er noe de egentlig ikke skal gjøre, men at det i enkelte tilfeller blir gjort. Det kan jo være det som er årsaken til at jordmoren svarte deg som hun gjorde siden du "bare" er en uke over termin. Det kan også være en praksis som sykehuset har lagt seg til, men det er jo litt rart at hun ikke skjønte hva du mente...

hun var ikke jm..hun hadde ikke peiling på hva stripping var en gang..trodde det var no jeg måtte ta opp med fastlegen/føden..når hun ikke har peiling er det like greit å ikke late som man har det...hehe..menmen..

interessant det du sa, det har jeg ikke hørt før. men det er jo like mange meninger som det er jmødre virker det som!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...