Gjest Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Hei! Vi hadde tenkt å ta oss en svømmetur i morgen, men nå har vi gått tomt for svømmebleier! Dessverre selges de ikke i vanlig butikker nå om vinteren, er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe dem? (Oslo) I går var jeg hos Babyshop og der sa de at jeg kunne bruke sånn svømmebukse. Men jeg synes at det er ganske uhygienisk: tiss kommer jo rett i vannet. Og bæsj blir kanskje sittende in i bukse men allikavel..Hører gjerne hva andere synes om dette! Hilsen,
apan75 Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 De har feks svømmebleier på Meny. Ultra etc også tror jeg.
Føken siruppsnipp Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg tror tiss kommer rett i vannet selv med badebleier, så det går sikkert like greit med en orntelig badebukse. vet ikke hvor de selges om vinteren, har ikke kjøpt siden i sommer, og da hadde de på spar, ultra og meny ihvertfall.
Mom2Two Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 De har dem i hvert fall på Centra og jeg tror på Ultra også.
ann-77 Skrevet 17. desember 2006 #6 Skrevet 17. desember 2006 ring der dere skal bade, mange av de stedene har det. Viss ikke har de det på meny, maxi og de andre store butikkene, og de er jo åpen hver dag nå. Viss ikke har du de trusene vi bruker på baby svømmingen. 30 kr på bogerud. Og de er fine. Kommer ikke bæsj. det er sjeldnt.... Svømme bleiene holder ikke på tiss. Mannen min tok feil av bleiene en gang og brukte en svømme bleie. Og da kom tisset nedover beina... Herregud, det er bare barnetiss... reagerer ikke på det jeg. Unger er unger og tisset deres er "rent" kontra masse annet rundt omkring. En handlevogn har mer bakterier enn et håndtak fra ett offentlig toalett... Ja ja .Lykke til.
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 17. desember 2006 #7 Skrevet 17. desember 2006 Svømmebleiene holder ikke på tiss, nei! I sommer hadde jeg en svømmebleie på gutten min under klærne før han skulle bade... etter 5 min var buksa kliss våt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå