Fiskestang Skrevet 15. desember 2006 #1 Del Skrevet 15. desember 2006 Da jeg ble gravid ruste jeg meg en del på pepper, hasj, knips, cola, piller, men da jeg fant ut jeg var gravid sluttet jeg med alt, utenom hasj. Jeg var aleine, barnefaren ga faen, og jeg bodde i kollektiv sammen med gamle rusvenner. Det var lett å røyke noen trekk joint om kvelden, fordi det fikk meg til å slappe av.. Jordmor visste om dette, og hun sa at det ville være fint om jeg prøvde å la være å røyke hasj, men hun forsto hvorfor jeg gjorde det. Med tanke på at jeg hadde ruset meg tidligere, og at jeg var aleine med barnet og det ikke var slik jeg ønsket det. Da er det lett å røyke litt for å distansere seg fra graviditeten en liten stund. Vi ble enige om at jeg skulle prøve å slutte med hasjen, kanskje prøve å innføre "røykeforbud" der hvor jeg bodde, så det ville bli lettere for meg, osv, så skulle vi prate mer om hvordan det var gått ved neste time. I følge jordmor fikk jeg inntrykk av at det ikke var bra med hasj, men det er ikke verdens undergang heller! Jeg sluttet å røyke til neste time (stolt!), men det ble ett par ganger til i svangerskapet ved enkelte annledninger (kanskje 7-8 ganger). Nå har jeg en frisk og fin datter! Prøv å slutte, for det er det beste. Men er likevel ikke vits å skyte seg selv fordi man har røykt. Ta det med ro. Jordmor sa det var mye verre med alkohol og valium. Det er jo ikke akkurat snakk om å sitte med pipen fra morgen til kveld da.. Da blir det kanskje noe annet.. Men en gang i blandt, hjelpe på smerter el. lignende går nok helt fint! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7469684-hasj-n%C3%A5r-du-er-gravid/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linda-Kristin=) Skrevet 15. desember 2006 #2 Del Skrevet 15. desember 2006 flink du er! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7469684-hasj-n%C3%A5r-du-er-gravid/#findComment-7475004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå