Gå til innhold

Dritlei......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aldri tenkt over tidligere hvor kjipt det er å gå på overtid.....

Kan egentlig ikke klage, formen er tipptopp, egentlig ingen plager, men nå er det snart slutt på tålmodigheta her...

6 daga på overtid nu, og igen antydning til noe som helst:-(

Også nærme jula seg med stormskritt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, skjønner at dere som går på overtid nå rett før jul blir veldig leie. Stresser liksom litt med å komme hjem til jul.

Jeg har termin i romjula, og om jeg skulle gå på overtid så kunne jeg jo egentlig ikke hatt et bedre tidspunkt, da mannen og sønnen min er hjemme hver dag.I tillegg så skjer det jo noe hele tiden i julen,så da rekker jeg liksom ikke å bli så lei.

Skrevet

Som om jeg skulle ha skrivi innlegget selv. Blir like skuffa hver morgen og det ikke har skjedd noe i løpet av natta. Tror kanskje slimproppen gikk i går kveld, men det sier jo absolutt ingenting. Vet jo at jeg er begynt å bli moden også, men dette kan ta flere dager likevel. Også nærmer det seg fort jul og jeg ønsker ikke at hun skal få bursdagen sin helt inntil julaften.

Skrevet

Jeg er også drittlei!!!!

Og jeg har 9 dager igjen til iten tålmodighet her i gården ja:)

Synes kjempesynd på dere rysser fingrene for dere alle sammen!! Nå må det snart skje for dere altså:)

Skrevet

Sier ikke annet enn at jeg gladelig signerer 11 dager på overtid, og MØKKLEI!!!!!!

Skrevet

jeg er så møkk lei ordi det enest ejge kan gjøre er

å ligge på sofaen

sitte på sofaen

ligg ei senga

se på tv

se på dataen

om jeg gjør noe annet som å vaske kjøkkenbenken/sett einn i oppvaskmaskinen, må jeg sette/legge meg for å hvile bekkenet i 30-80min..

jeg kjeder m,eg så sinnsyyykt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...