Gå til innhold

Brekninger...


Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Jeg går rundt dagen lang og brekker meg. Er det normalt? Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, skal til lege mandag for å sjekke dette.. Er ikke kvalm eller noe, men jeg bare brekker meg hele tiden. Når jeg hoster el.l. og helt uten grunn også.. Reagerer på lukter også ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+4.Jeg har også mye lettere for å brekke meg uten å være kvalm. Hadde en PA for ti år siden i uke 9, husker da også at jeg brakk meg veldig mye. Kvalmen kom etterhvert, ca uke 7 for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare mere og mere brekninger........er i min 7. uke nå.

Her om dagen følte jeg at jeg måtte kaste opp,og satte meg ned ved do.

Fant ut at jeg skulle helle litt jif skurekrem (med sitronlukt) i do slik at det skulle lukte godt...........men lukta av det tålte jeg IKKE!!!!!!!!! nå bryter jeg meg bare jeg kjenner lukta av sitron,uansett hva det er!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg også erfart i alle mine svangerskap. Jeg er gravid for tredje gang nå, er 12 uker på vei i dag. Som gravid har jeg også mye lettere for å brekke meg enn ellers. Jeg brekker meg veldig lett av ubehagelige lukter og jeg kan også lett brekke meg hvis jeg hoster veldig. Jeg kan også brekke meg skikkelig uten at jeg har vært kvalm på forhånd. Det er rart dette, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er PA??

 

ja kvalmen min kom snikende rundt uke 6 for min del, har noen dager der jeg ikkje gjør annet enn å spy, og så er det lettere dager der jeg bare er litt kvalm og så kan jeg begynne å spy igjen,,,,ikke lett, er sykmeldt ut året nå da, håper det kommer seg med litt kvile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, bomma litt når jeg skulle inn på 2.trimester... Tenkte jeg måtte svare her.. Jeg brakk meg fra uke 5 til nå... Dvs, det var konstant brekninger til rundt uke 13 og de siste ukene etter det (er 18+2) er det bare når jeg kjenner vonde lukter og skal bytte bleia (dritt) til lillemann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg kom kvalmen/brekninger i uke 6 (5+2 tror jeg.) Spyinga begynte ikke foer en uke senere. Synes uke 8 var helt forferdelig (da bodde jeg omtrent paa do) og naa i uke 9 har heller ikke vaert bra. Men har naa funnet ut at hvis jeg staar opp klokka 2 paa natten og tar meg litt nattmat, og saa spiser noen salte kjeks naar mannen min staar opp klokken seks, pleier jeg aa slippe unna med aa bare spy en gang etter at jeg har statt opp klokken 9.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, høres ut som jeg bare kan vente på å begynne å spy da.. Vil ikke det nei!! Har ikke vært kvalm i det hele tatt, men vet som sagt ikke hvor langt jeg er på vei da.. Gleder meg til å finne det ut gitt. Greit å vite liksom..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...