Gå til innhold

Brekninger...


Lillegull,2 på jorden,1 engel

Anbefalte innlegg

Jeg går rundt dagen lang og brekker meg. Er det normalt? Jeg vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, skal til lege mandag for å sjekke dette.. Er ikke kvalm eller noe, men jeg bare brekker meg hele tiden. Når jeg hoster el.l. og helt uten grunn også.. Reagerer på lukter også ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4+4.Jeg har også mye lettere for å brekke meg uten å være kvalm. Hadde en PA for ti år siden i uke 9, husker da også at jeg brakk meg veldig mye. Kvalmen kom etterhvert, ca uke 7 for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får bare mere og mere brekninger........er i min 7. uke nå.

Her om dagen følte jeg at jeg måtte kaste opp,og satte meg ned ved do.

Fant ut at jeg skulle helle litt jif skurekrem (med sitronlukt) i do slik at det skulle lukte godt...........men lukta av det tålte jeg IKKE!!!!!!!!! nå bryter jeg meg bare jeg kjenner lukta av sitron,uansett hva det er!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der har jeg også erfart i alle mine svangerskap. Jeg er gravid for tredje gang nå, er 12 uker på vei i dag. Som gravid har jeg også mye lettere for å brekke meg enn ellers. Jeg brekker meg veldig lett av ubehagelige lukter og jeg kan også lett brekke meg hvis jeg hoster veldig. Jeg kan også brekke meg skikkelig uten at jeg har vært kvalm på forhånd. Det er rart dette, men sånn er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er PA??

 

ja kvalmen min kom snikende rundt uke 6 for min del, har noen dager der jeg ikkje gjør annet enn å spy, og så er det lettere dager der jeg bare er litt kvalm og så kan jeg begynne å spy igjen,,,,ikke lett, er sykmeldt ut året nå da, håper det kommer seg med litt kvile :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider