Gå til innhold

Eletrisk eller manuell Avent brystpumpe??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har blitt anbefalt elektrisk iallefall..for da slipper du å bli så sliten i armen av å pumpe:)

Skrevet

Har ingen erfaringer selv enda, men jeg har kjøpt manuell avent. Folk jeg har snakket med har bedre erfaring med det enn med elekrisk. Det er lettere å få tak, sa de. Men sikkert forskjellige meninger på det området og da..!

Skrevet

når vi fikk førstemann fikk jeg ikke til ammingen, så måtte bruke pumpe... fikk låne en elektrisk mens jeg var på sykehuset og den var jo kjmpebra, men syntes det var fryktelig dyrt å leie når vi kom hjem... kjøpte derfor en avent pumpe, og gud som jeg hatet den...(måtte jo pumpe hver tredje time da...) den knirket fryktelig. jeg håper bare jeg slipper å pumpe så ofte nå denne gangen... funker jo greit hvis det bare er til når man har mye melk og skal fryse ned og sånn.

Skrevet

Jeg pumpet meg i sju mndr. fordi poden ikke ville ha pupp, og var storfornøyd med Avent sin manuelle pumpe. Den var "snill" med brystene, satt godt og var lett å ha med seg når man skulle bort. Merket heller ingen knirkelyd i de to jeg kjøpte.

Skrevet

Da jeg skulle kjøpe, så alle "Avent manuell". Etter jeg hadde kjøpt fikk jeg bare høre positive kommentarer om den elektriske. Har foreløpig ikke prøvd pumpen min, bare tatt den ut av esken. Hehe, så min erfaring er: den ser fin ut i alle fall :)

Skrevet

Da jeg fikk førstemann i 2004 brukte jeg avent manuell pumpe. Var storfornøyd! Personlig kan jeg ikke bruke elektrisk uansett, så jeg har ikke noe sammenligningsgrunnlag... men ei venninne av meg er veldig fornøyd med sin Medela Swing elektriske. Gudene vet - det er vel individuelt, som med alt annet :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...