Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Hater nemlig gynekologisk undersøkelse. Sydde bare et sting og har null komplikasjoner der nede etter fødsel. Og prevansjon vet jeg hva er. Man må jo bestille time selv. Så er det en frivillig time? Virker som alle drar.
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Jeg var, men hadde heller ikke hatt noen komplikasjoner så når hun spurte om jeg følte behov for gynekologisk undersøkelse sa jeg bare nei. Ellers prata vi bare litt om alt mulig, og hun skrev resept på minipiller til meg. Synes det var veldig greit, og timen er jo gratis )
to+en til! Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 Jeg dro etter nr 1 var født. Men gjorde jo ingenting der da.. bare prata og fikk resept på mini piller. Har ikke dratt denne gangen... skal ikke ha noen resept, så syns ikke det er noen vits.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Lille trille har nå blitt nesten 7 måneder, og jeg har ikke vært der ennå....
ida_m_1987 og Thea Louise Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 frivillig ja.. jeg var ikke
gerd Skrevet 15. desember 2006 #6 Skrevet 15. desember 2006 Jenta mi er tr emnd og jeg har ikke vært - ikke tenkt å gå heller. Men så sydde jeg lite, har ingen plager og vet at alt er bra.
*Lucy* Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Man velger selv om man vil ha GU. Jeg for min del kommer til å dra, og vil gjerne ha GU for å sjekke at alt er som det skal der nede....Siden jeg har sydd og sånn....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå