*Vetlis* Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kremt.... unnskyld utbruddet!
attpåklatt!! Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Hehe.. såg for meg det lange innlegget her nå.... Godt å få det ut ikke sant!! Klem til deg, og IKKE svigermor!!! God helg!!
Måånestråle Skrevet 15. desember 2006 #3 Skrevet 15. desember 2006 hi hi. jeg forventet også en laaang utgreiing om teite svigermor her. er egentlig litt imponert over at du klarte å begrense deg! God svigermorfri helg!
*Vetlis* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 15. desember 2006 Nei jeg må begrense det for at det ikke skal ødelegge hele jævla jula mi! ¨ 'Hu er ikke slem, bare jævlig lite smart!!!!!!!!!!! VRÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆler litt igjen!!! Takk for klemmene
Måånestråle Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 Synes du er flink jeg! Og jula skal man jo ta vare på Klem igjen.
*Vetlis* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2006 He he jo takk for det! God jul til deg ogg dine også!
Serial mom Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 Dumme svigermonster,skal tenke på deg der du durer avsted med ho til butikken! Lykke til,vennen! :-)
*Vetlis* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 15. desember 2006 Takk snuppis! Hu har faktisk klart seg rimelig bra! Kalte meg bare A en gang! Akkurat i det jeg satt å tenkte, jøss så flink du har vært i dag! ÆSJ ass!
melkekua™ Skrevet 15. desember 2006 #10 Skrevet 15. desember 2006 Er du på shoppingtur med svigermor?? Hihi...og så gjør hun hva??? Dette takler du så bra vettu vennen ;o)
*Mysillen* Skrevet 15. desember 2006 #11 Skrevet 15. desember 2006 ååå takk og pris....jeg er ikke alene da ser jeg... hehe.....
*Vetlis* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #12 Skrevet 15. desember 2006 Jadda! Shopping med svigers hvertfall et par ganger i uka! Å hu kaller meg Anita!!!! En to tre ganger hver gang! Det er da xèn til mannen min! Å jeg hater den dama så jævlig!!!!!!!!!!! Er det lov til å banke svigemor da? Dette er bare en promille av grunnen til at jeg irriterer meg! Men egentlig er hu snill å da!
Positiva Skrevet 15. desember 2006 #13 Skrevet 15. desember 2006 Du får 'glemme' deg et par ganger om dagen og kalle henne det moren til DIN X het, da vet du ;-)
*Vetlis* Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #14 Skrevet 15. desember 2006 Nei, jeg tror rett og slett jeg kaller henne Frank! Blir så drit sur (
Theosmamma Skrevet 16. desember 2006 #15 Skrevet 16. desember 2006 Hoi, var her inne for å mimre litt da jeg kom over dette innlegget. Svigermor kalte meg for Tjukka hele tida mens jeg var gravid (trodde hun var koselig hun da), til tross for at jeg sa at jeg ikke syntes noe om det kallenavnet. Men så skled svigermor på isen og fikk hjernerystelse. Og neste gang hun kallte meg Tjukka kallte jeg henne Hjerneskaden. Ble stille etter det ja.... Slemt men sant
*Vetlis* Skrevet 16. desember 2006 Forfatter #16 Skrevet 16. desember 2006 Ha ha fy faen det var konge komentar!
kirsty*2barnsmamma Skrevet 16. desember 2006 #17 Skrevet 16. desember 2006 Kaller hun deg Anita?????????????????????????????????????? Er hun gammel og senil eller???? Senilkonfus?
*Vetlis* Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #18 Skrevet 17. desember 2006 Ja det gjør hu.... Hver eneste gang hu ser meg! Klarer hu å kalle meg Anita. Hu er en sån person som bruker navnet ditt veeeeldig ofte. Har lyst å si hu skal drite i det og heller kalle meg DU når hu bommer hele tiden ( Er jo tross alt Navnet til xèn til mannam min da... Å som om ikke det er nok har jeg aldri likt Anita... Fra før hu ble sammen med han! Skikkelig kjipt!
Miraculix Skrevet 17. desember 2006 #19 Skrevet 17. desember 2006 Hehe, det må være helt sinnsykt kjipt da.. Men det er en ting du seriøst bør ta opp med ho at plager deg skikkelig.... Før du sniker deg langs huskanten i mørket med kniv i baklomma lissom... He he.. Stakkars, jeg kan ikke forestille meg hvor mye det må irritere!!! Tror jeg hadde blitt mentalskada jeg as, hvis svigermor hadde gjort det.... Kommer (gudskjelov) veldig godt overens med svigermor, og det er veldig deilig at det er sånn. Unner deg ett bedre forhold med ho as, for er ho som min så ringer ho, og ringer, og ringer, og ringer for den minste ting hun tror hun kan hjelpe til med, og det i seg selv kan jo bli ett mareritt....! Håper det blir bedre snart!!
*Vetlis* Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #20 Skrevet 17. desember 2006 Ja jeg sier det til meg selv hver eneste gang, at neste gang skal jeg si i fra! Men det ender med at jeg blir så inn i helvetet forbannet at jeg ikke klarer å si noe uten å blåse hode av halsen på hu hehe! Så jeg holder heller kjeft kan du si... Dama er ikke slem heller skjønner du, bare ikke akkurat den skarpeste kniven i skuffen kan du si! Hu ringher ofte ja, å vi bor så nærme hverandre at om jeg ikke gidder å svare, så kommer hu bort! En gang, ringte hu på mens jeg hvilte på sofaen, jeg følte det var henne, så jeg dreit i å åpne! hu ringte på, gikk inn opp trappa,, ned igjen og kom inn i stua! nei her er du jo sier ho! Jeg tenkte bare : ER DET HELT MØRKT ELLER??!?!!!!! Jeg åpner kke døra fordi jeg ikke har lyst liksom!
Miraculix Skrevet 17. desember 2006 #21 Skrevet 17. desember 2006 He he, uff, føler virkelig med deg...! Hadde nok reagert akkurat på samme måte som deg jeg også, det blir lissom bare for mye!! Men det må være sinnsykt frustrerende..!!!!
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 17. desember 2006 #22 Skrevet 17. desember 2006 Herregud! Hun må nå være rimelig flau sjøl, eller reagerer hun ikke?? Kommer fra besøk hos svigermor nå (er 16+1) og hun sier; Jakob, ja, det kan jo barnet hete hvis det blir en gutt. Tenkte i mitt stille sinn at det skal han nå f*** meg ikke hete!! (selv om det er ett fint navn, men ikke fader om hun skal bestemme noe der altså). Det morsomste er at hun forteller historier om hvor glad hun er for at hun fikk velge sånn og sånn, og at hun ikke ble pådyttet noenting. Ja, ja, snakk om å ikke se lenger enn til egen nese. For hos oss blander hun seg inn i absolut alt. Men for all del, hun mener godt. Det er bare så j***** irriterende av og til. Hun burde tenke seg om av og til
bellamamma Skrevet 18. desember 2006 #23 Skrevet 18. desember 2006 Hahahahah - den var god! Na ler jeg skikkelig her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå