Gå til innhold

Emmaljunga i sverige

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at en del reiser til sverige for å handle babyutstyr. Er emmaljungavognene feks billigere der enn her i norge?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg var nettopp i Sverige nå. Her hjemme koster Emmaljunga city cross med city bag 6500,- I Sverige fikk jeg den samme, med stellebag og bein-pose til sportsdelen for 6590 svenske kr. Så kjøpte jeg endel annet babyutstyr der også, og fikk avent elektrisk brystpumpe med to flasker med på kjøpet :o) kjempegod service, jeg var på katti's babyshop i Strømstad. (og innom babyproffsen - som ikke var like god service)

Skrevet

Høres ut som det kan lønne seg å dra til sverige, særlig for de som ikke har så lang veg. :)

Skrevet

Katti`s babyshop i Strømstad ja. Det var et nyttig tips:-) Er det noen nettside til denne butikken tro???:-)

Skrevet

www.kattisbabyshop.se

Man sparer ihvertfall kronekursen på å kjøpe i sverige :) Vi kjøpte emmaljunga edge på kattis og betalte 6200 nkr med stellebag.

Skrevet

Noen som har vært i Arvika, Torsby eller Carlottenberg for å handle vogn? Alle butikkene har vel ikke emmaljunga.... eller like gode priser.

Skrevet

der skrøt jeg på meg... ikke elektrisk pumpe, men pumpe med massasje, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...