epletre Skrevet 15. desember 2006 #1 Skrevet 15. desember 2006 Har skjønt at en del reiser til sverige for å handle babyutstyr. Er emmaljungavognene feks billigere der enn her i norge?
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #2 Skrevet 15. desember 2006 Ja, jeg var nettopp i Sverige nå. Her hjemme koster Emmaljunga city cross med city bag 6500,- I Sverige fikk jeg den samme, med stellebag og bein-pose til sportsdelen for 6590 svenske kr. Så kjøpte jeg endel annet babyutstyr der også, og fikk avent elektrisk brystpumpe med to flasker med på kjøpet ) kjempegod service, jeg var på katti's babyshop i Strømstad. (og innom babyproffsen - som ikke var like god service)
epletre Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 15. desember 2006 Høres ut som det kan lønne seg å dra til sverige, særlig for de som ikke har så lang veg.
snuppa_81, ble mamma 23.7 Skrevet 15. desember 2006 #4 Skrevet 15. desember 2006 Katti`s babyshop i Strømstad ja. Det var et nyttig tips:-) Er det noen nettside til denne butikken tro???:-)
♥Tiny Skrevet 15. desember 2006 #5 Skrevet 15. desember 2006 www.kattisbabyshop.se Man sparer ihvertfall kronekursen på å kjøpe i sverige Vi kjøpte emmaljunga edge på kattis og betalte 6200 nkr med stellebag.
epletre Skrevet 15. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2006 Noen som har vært i Arvika, Torsby eller Carlottenberg for å handle vogn? Alle butikkene har vel ikke emmaljunga.... eller like gode priser.
Gjest Skrevet 15. desember 2006 #7 Skrevet 15. desember 2006 der skrøt jeg på meg... ikke elektrisk pumpe, men pumpe med massasje, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå